Mijn Series +

Insecure - Seizoen 4 (2020)

ontwikkeld door Issa Rae en Larry Wilmore
met Issa Rae, Jay Ellis en Yvonne Orji

Boezemvriendinnen Issa Dee en Molly Carter proberen er, zowel privé als professioneel, het beste van te maken in Los Angeles. Maar de uitdagingen voor twee Afrikaans-Amerikaanse vrouwen die alle stereotypes netjes naast zich neerleggen, zijn niet niks. Issa beeldt zichzelf misschien in dat ze een badass rapper is als ze alleen voor de spiegel staat, haar dagelijkse routine als excuustruus bij een educatieve vzw blijkt heel wat minder opwindend. Op de dreigende drempel van haar dertigste levensjaar, begint ze ook haar aanslepende relatie met haar werkloze vriendje Lawrence in twijfel te trekken. Met Issa's BFF Molly, wier professionele succes als dikbetaalde advocate in schril contrast staat met haar zo goed als onbestaande liefdesleven, gaat het niet veel beter.

1. Lowkey Feelin' Myself
  7. Lowkey Trippin'
  8. Lowkey Happy
  9. Lowkey Trying
  10. Lowkey Lost

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.