Mijn Series +

Ozark - Seizoen 3 (2020)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Bill Dubuque
met Jason Bateman, Laura Linney en Julia Garner

Financieel adviseur Marty Byrde vormt met zijn vrouw Wendy en hun twee tienerkinderen, een ogenschijnlijk doorsnee gezin. Ze leiden een ‘normaal’ leven in Chicago met één kleine uitzondering: zijn belangrijkste klant is het grootste drugskartel van Mexico. Wanneer het kartel ontdekt dat Marty’s zakenpartner geld wegsluist, moet hij noodgedwongen met zijn gezin naar Ozark verhuizen om het bedrijf daar voort te zetten en het drugsgeld terug te verdienen. In Ozark stuit hij op de nodige weerstand van de lokale drugsdealer en een criminele familie, geleid door hun 19 jarige nichtje, dat uit is op zijn geld. Ondertussen houdt een vastberaden FBI-agent hem met argusogen in de gaten.

1. Wartime

avatar van Jurado
Woest veel zin in.

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Trailer en poster geplaatst!

1e aflevering gezien!
Nu snel boodschappen doen en dan vrijwillig in quarantaine de komende uren!!

avatar van Mrs Bruce Willis
Wow, dat einde!! Dat zag ik niet aankomen!

Helaas nu weer jaartje wachten...

Ben ik de enige die seizoen 2 een stuk minder boeiend vond?
Inmiddels ben ik met seizoen 3 begonnen, en deze is toch weer op een beter niveau. Ik heb 'm nog niet helemaal afgekeken, maar ik kijk er weer met plezier naar.

avatar van thomzi50
Nee, ik deel die mening geheel donmarko22.

avatar van Richiedoom
Lekker seizoen weer hoor, maar nog steeds wordt wat mij betreft het niveau van seizoen 1 nét niet gehaald.
Dat komt met name doordat het geheel steeds ongeloofwaardiger wordt. De introductie van Ben vond ik er echt met de haren bijgeslepen, zijn relatie met Ruth vond ik ook niet geloofwaardig. Zo ook ineens die hele relatie tussen Darlene en Wyatt. Niks ten nadele over het acteerwerk trouwens, dat is echt top notch, maar het is meer een kritiekpunt op het schrijfwerk. Ook dat Helen dan een vervelende dochter blijkt te hebben. In seizoen 4 kun je vast verwachten dat Mary Byrde ineens een leipe broer of zus blijkt te hebben die de boel op stelten komt zetten. Beetje makkelijk allemaal...

Maar heel het sfeertje van deze serie, het sublieme acteerwerk en de af en toe brute geweldsuitspattingen maken het geheel toch weer uitermate vermakelijk. Het kleinere broertje van Breaking Bad, maar bestaansrecht heeft Ozark wat mij betreft absoluut.

avatar van Bottleneck
Shit, na het zien van het overzicht van Seizoen 2 merk ik dat ik aardig wat dingetjes vergeten ben na anderhalf jaar..

avatar van Mrs Bruce Willis
Zo kon ik mij herinneren dat in S3 aan het einde, het kantoor van Byrde's Enterprise werd opgeblazen door de KC ( dat transportbedrijf) maffia. Maar in S4, e1 zaten moeder en dochterlief daar gezellig te werken..

avatar van Binge-Watcher
Wederom vermakelijk, maar je merkt nu wel dat het een beetje uitmelken aan het worden is. Dat kan met seizoen 4 alleen maar erger worden want we hebben alles onderhand wel gezien.Een nieuw karakter in de vorm van de broer van Wendy. Het word langzaam maar zeker wat erg ver gezocht. Ook de rol van Ben was op het eind erg afgeraffeld.
Wel een verrassend einde.

avatar van snelle69
knap einde van een goed seizoen. nu weer even wachten tot er nieuw seizoen komt. gelukkig is het elke week uitkijken naar nieuwe aflevering van Better Call Saul.

avatar van thomzi50
Jeetje, wat is die negende aflevering goed. En wat speelt Laura Linney geweldig, in dit hele seizoen maar vooral in die episode - het lijkt me heel waarschijnlijk dat ze hiervoor een Emmy of iets dergelijks krijgt.

avatar van Lennonlover
Beste seizoen van de 3

Wederom een ijzersterk seizoen van Ozark

Geweldig seizoen.... Wat een plotwendingen... Top serie in mijn ogen. Soort Breaking Bad.

adowoman1 schreef:

avatar van cmr46
Weer een goed seizoen. Nu 4 afleveringen gezien. Prachtig.

avatar van cmr46
Prima serie, met plezier gekeken.

Veertien afleveringen, jonguh