Mijn Series +

V-Wars - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: V Wars

Canada
Horror / Sciencefiction

ontwikkeld door William Laurin en Glenn Davis
met Ian Somerhalder, Adrian Holmes en Jacky Lai

Dr. Luther Swann betreedt een wereld van horror wanneer een mysterieuze ziekte zijn beste vriend, Michael Fayne, transformeert in een moorddadig roofdier dat zich voedt met andere mensen. Naarmate de ziekte zich verspreidt en meer mensen worden getransformeerd, breekt de samenleving uiteen in kampen die tegenover elkaar staan en normale mensen afzetten tegen het groeiende aantal van deze vampieren. Swann begint aan een race tegen de klok om te begrijpen wat er gebeurt, terwijl Fayne opstaat om de machtige ondergrondse leider van de vampiers te worden.

1. Down with the Sickness
  8. Red Rain
  9. The Junkie Run of the Predator Gene
  10. Bloody but Unbow'd
avatar van 3 2 1 cut
? ik had hem op mijn ‘kijklist’ gezet. En natuurlijk hier even kijken of er al mensen hebben gekeken en de eerste ‘1’ staat er al op.. Misschien ben je niet van de reviews beste muss1905 maar ik ben wel zeer benieuwd naar ‘het waarom’..

3 2 1 cut nou heb met pijn en moeite drie gekeken deed mij helemaal niets is niet mijn ding vandaar mijn cijfer natuurlijk zijn er mensen die het tof gaan vinden daarom smaken verschillen

avatar van TorresII
Ben nu bezig met episode 5. Het idee is in theorie interessant, nl. een nieuwe invalshoek op het aloude vampier verhaal. Ik dacht niet dat dit nog mogelijk was, maar hier heeft men toch een nieuwe draai aan gegeven. ECHTER: wat is die hoofdrolspeler (Ian Somerhalder als Dr. Luther Swann) een afgrijselijk slecht acteur. Zijn pogingen om verschillende emoties te tonen resulteren in spastische gezichtsuitdrukkingen die voornamelijk ergernis opwekken. De 2e hoofdrolspeler (Adrian Holmes als Michael Fayne) doet het wat beter, maar is zeker ook geen toekomstig Oscar winnaar. Al met al 2 sterren voor de originele invalshoek, maar geen hoogvlieger.

2 afl. gezien en vond het nog niet erg bijzonder moet ik bekennen. Misschien nog een 3de proberen als ik er zin in krijg.