Mijn Series +

Merry Happy Whatever - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Tucker Cawley
met Dennis Quaid, Brent Morin en Ashley Tisdale

Don Quinn is een eigenzinnige patriarch die de eisen van zijn gecompliceerde familie moet afwegen tegen de stress van de kerstperiode. Wanneer de jongste dochter Emmy met een nieuw vriendje thuiskomt tijdens de kerstvakantie, heeft het hele gezin de taak om de "buitenstaander" te omhelzen en te voorkomen dat Don's oude gewoontes hem wegjagen.

1. Welcome, Matt
avatar van Kos
Kos
Jezus Dennis, wat doe je

avatar van Bubblez
Oh wow, het is een kerst-sitcom met lachband. Wat een teleurstelling ??

avatar van ZAP!
Kos schreef:
Jezus Dennis, wat doe je
Geld verdienen! Ik dacht dat ie gewoon Dennis heette, trouwens...

avatar van Esteban
Mja, de steeds vreemder wordende Dennis Quaid is al zo'n 10 jaar op de sukkel wat filmrollen betreft. Grijpen wat hij nog grijpen kan, denk ik. Die laatste gezichtsbewerkingen hebben hem ook geen goed gedaan, hij oogt nogal ... raar.

avatar van Chelsea94
Redelijk. Het voelt alsof ik naar een friends of iets dergelijks aan het kijken ben. De serie heeft zo een irritante lachband eronder wat totaal niet past. Verhaal is allemaal niet bijzonder. Het is kijkbaar maar dat was het dan ook wel.

avatar van daan258
Toen ik in de maand december deze serie voorbij zag komen was ik wel benieuwd. Vooral omdat ik naar de cast keek en Brent Morin en Bridgit Mendler zag. De 2 acteurs ken ik van de serie Undateable - TvMeter.nl wat ik echt een heerlijke sitcom vond, dus mijn interesses waren gewekt.
Helaas was het achteraf toch een flinke teleurstelling. Nergens weet het grappig te worden en ondanks dat het maar 8 episodes heeft was het ook niet altijd even vermakelijk.

Jammer, had zeker wat leukers verwacht.