ad
  • 8.117.992 stemmen

Prank Encounters - Seizoen 1 (2019)

Show titel: Prank Encounters

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: vrijdag 25 oktober 2019

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Prank Encounters

Afleveringen Seizoen 1 (2019)

1. 1. Teddy Scare

De een babysit als bijbaantje. De ander haalt speelgoed op voor het goede doel. Maar een zekere kwaadaardige teddybeer wil niet opgehaald worden.

2. 2. End of the Road

Uitzendkrachten onderzoeken een reeks ongelukken op een afgelegen weg en komen in het jachtterritorium van een boos moedermonster terecht.

3. 3. Face Fears

Eén uitzendkracht helpt een patiënte na een operatie. Een ander zoekt met een speurder naar een vermiste vrouw. Let op de schokkende onthulling en de nutteloze noodkreet.

4. 4. Urgent Scare

Een zieke ex-astronaut komt 's nachts op de Spoedeisende Hulp terecht. Nu moeten twee vrouwen een kosmisch gevecht aangaan met een gruwelijk souvenir uit de ruimte.

5. 5. Camp Scarecrow

Twee nietsvermoedende vreemden willen een gesloten zomerkamp nieuw leven inblazen. Een gekke bewaarder en een moorddadige vogelverschrikker komen ook brainstormen.

6. 6. Storage War of the Worlds

Door een stroomstoring gaat een supergeheim overheidsmagazijn volledig op slot en staat het doodsbange personeel oog in oog met een vijandige alien. Niet doodmaken!

7. 7. Fright at the Museum

Een Egyptische sarcofaag komt aan in het Gaten Historisch Museum. Een assistent ontcijfert de hiërogliefen waardoor een oude vloek wordt geactiveerd. En slangen, ieuw!

8. 8. Split Party

Gaten en zijn ingehuurde krachten gaan naar het verjaardagsfeest van een jonge fan. Maar het gaat mis wanneer de gastheer zijn dodelijke taart opdient.

avatar van Corcicus

Corcicus

• 1918 berichten

Ik weet niet of het aan de dwaze kop van David Storrs ligt of aan de soms erbarmelijke acteerprestaties, maar deze Scare Tactics kopie werkt niet.

avatar van Corcicus

Corcicus

• 1918 berichten

Corcicus schreef:

Ik weet niet of het aan de dwaze kop van David Storrs ligt.

Ik bedoel uiteraard Gaten Matarazzo.

avatar van Esteban

Esteban

Het eerste seizoen vond ik zeer middelmatig. De eerste episodes van het tweede seizoen zijn echter gewoonweg slecht. Als een aflevering zo'n 20 minuten duurt, gebruiken ze daarvan 15 minuten om twee onwetenden op héél geforceerde en bovenal omslachtige wijze in één prank-verhaal te krijgen. Dat hele opzet duurt dus 3/4de van de episode, die opbouw is ook helemaal niet interessant. En dan komt de veel te snelle afwikkeling van een griezel-prank die de verwachtingen absoluut niet kan inlossen.

Daarnaast begrijp ik wel dat ze de show een gezicht moeten geven, maar Gaten Matarazzo zijn "regie-momenten" zijn er zo overduidelijk achteraf opgeplakt, dat ik het eigenlijk wat jammer vind voor de jongeman. Het enige dat hij écht doet, is binnenvallen aan het eind om te melden dat het een prank is. Als dan blijkt dat de meeste mensen hem niet eens herkennen ... Enfin, een beetje sneu allemaal.