Mijn Series +

The Resident - Seizoen 3 (2019-2020)

ontwikkeld door Amy Holden Jones, Roshan Sethi en Hayley Schore
met Matt Czuchry, Manish Dayal en Emily VanCamp

The Resident gaat over een strenge, briljante dokter, Conrad Hawkins, die een idealistische jonge co-assistent, Devon Pravesh, op zijn eerste dag laat zien wat er zich écht achter de gordijnen van het ziekenhuis afspeelt. Hij laat hem zowel de goede als slechte kanten van de moderne geneeskunde zien. Levens kunnen worden gered of verloren, maar verwachtingen zullen altijd worden verbrijzeld. Devon komt er dan ook achter dat het werken in een ziekenhuis in de werkelijkheid anders is dan hoe hij het zich had voorgesteld. Samen met Conrad en het overige personeel proberen ze er echter het beste van te maken.

1. From the Ashes
  17. Doll E. Wood
  18. So Long, Dawn Long
  19. Support System
  20. Burn It All Down

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.