Mijn Series +

45 Revoluciones - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: 45 RPM

1 stem

Spanje

ontwikkeld door Ramón Campos en Gema R. Neira
met Carlos Cuevas, Guiomar Puerta en Iván Marcos

In de jaren 60 arriveert een nieuw muziekgenre, dat al een revolutie teweegbracht in de wereld, pop, in Spanje. Maribel Campoy, een 19-jarig meisje van het conservatorium, ziet zichzelf verantwoordelijk voor een nieuw muzikaal merk dat de regels van het spel zal veranderen. Naast haar baas, Guillermo Rojas, en Roberto, een jonge zanger die de scenario's van de "Matinales" van El Price heeft ontdekt, zal Maribel licht werpen op een nieuwe manier om het muzikale panorama te begrijpen. Drie personages die verstrikt raken in een liefdesdriehoek in een tijdperk en een sociaal kader waarin de politie iedereen beschuldigde die probeerde het land te revolutioneren.

1. Futura
  10. La Puesta de Largo
  11. La Oferta
  12. El Concurso
  13. La Última Canción

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.