ad

Datum van release: vrijdag 19 februari 2016

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Love

Afleveringen Seizoen 1 (2016)

1. 1. It Begins

Terwijl ze hun eerdere relaties nog moeten verwerken, zorgt Mickey voor ophef in een kerk en heeft Gus een verwarrende sekservaring.

2. 2. One Long Day

Nadat Gus Mickey uit de problemen heeft geholpen, maken de twee een bizarre tocht door de straten van Los Angeles.

3. 3. Tested

Gus staat voor een cruciale beslissing op het werk, terwijl Mickey een riskante verstandhouding krijgt met haar baas.

4. 4. Party in the Hills

Het is een en al chaos en tragedie wanneer Mickey Gus uitnodigt voor een feestje en wordt geconfronteerd met fouten uit haar verleden.

5. 5. The Date

Terwijl Mickey haar leven weer op de rails probeert te krijgen, gaat Gus wel heel ver tijdens zijn date met Bertie.

6. 6. Andy

De zelfbewuste Gus maakt veel indruk op de set, terwijl Mickey overmoedig wordt vanwege een chaotische dag bij het radiostation.

7. 7. Magic

Gus wil indruk maken op Mickey tijdens hun eerste echte date, maar de avond verloopt anders dan gepland.

8. 8. Closing Title Song

Terwijl Mickey zich druk maakt over de gevolgen van hun date, zorgt een nieuwe gast voor ophef tijdens de filmavond van Gus.

9. 9. The Table Read

Gus krijgt goed nieuws op zijn werk, maar door een verrassingsbezoekje van Mickey loopt de dag anders dan verwacht.

10. 10. The End of the Beginning

De problemen stapelen zich op voor Gus wanneer hij een voorproefje krijgt in de schrijverskamer. Ondertussen komt Mickey in een nieuwe crisis terecht.

• 20879 berichten

Op een gegeven moment ga je je ergeren aan de twee hoofdrolspelers.... Niet mijn serie.

lowieke

Geweldig verrast door deze serie. Goede karakters waaraan ik me zeker niet ging ergeren.

Hoog Woody Allen gehalte, daar moet je van houden.

avatar van MH040_mm

MH040_mm

Vermakelijke serie, maar niet héél grappig. Micky is super onsympathiek, erg veel negatieve energie, waardoor ik constant het gevoel had dat Gus beter verdiende. Als dat niet vermindert, weet ik niet of ik deze serie zal blijven kijken.

avatar van niethie

niethie

Gisteravond aangezet met het idee de pilot eens te proberen en meteen tot aflevering 6 doorgekeken, super relaxt. Luchtiger en minder verbitterd als het vergelijkbare You're the Worst, waarvan ik beide seizoenen verleden week heb gezien, maar het bevalt me wel als genre: die anti-romkom. Apatow is wel de ultieme nerd schrijver en ik voel me binnen diens universum dan ook altijd snel op mijn gemak, al blijft het opvallend hoeveel beter zijn series werken tegenover de films waar zijn naam opgedrukt staat. Mickey (zoals altijd heerlijk neergezet door de immer charmante Jacobs) is bij tijd en wijl inderdaad een behoorlijk sekreet, maar de claimende en kleverige Gus is op zijn beurt al even erg, zo niet erger, maar toch is het helemaal niet lastig om van ze te houden. Vooral de awkward situaties tijdens dates en zelfhulp sessies zijn pijnlijk maar tegelijk hilarisch herkenbaar. Daarbij is die Aussie roommate een aangename toevoeging en was ik verrast door onverwachte bijrolletjes van onder andere Mark Oliver Everett (zanger van de Eels)

Nee, over een klein uurtje weer verder en hopelijk blijft het op dit relaxte niveau...

avatar van Jordy

Jordy

Heerlijke serie, ik vloog hier door heen. Lekker aparte structuur en hele interessante en herkenbare personages.

avatar van Lennonlover_mm

Lennonlover_mm

Altijd sterke personages en fantastisch ongemakkelijke scènes met Judd Apatow. PAul Rust vind ik wel een irritant mannetje. Ik heb altijd zin om hem een mep te verkopen.

Wel een aangename serie voor de rest.

ps: in geen enkel universum krijgt een Gus een Heidi op een schoteltje gepresenteerd

avatar van Thomas83

Thomas83

Erg mooie serie. Het kijkt echt als een trein, en waar ik van veel mensen hoor dat Gus en Mickey zo onsympathiek vinden vind ik ze juist echter en interessanter worden door hun imperfectie. Mickey is een heel boeiend beschadigd figuur, en die Gus een prachtig een beetje Woody Allen-achtig neurotisch sulletje.

En waar de hoofdrolspelers misschien niet altijd even aimabel zijn maken veel van de bijpersonages dat meer dan goed, vooral de prachtige Bertie. Ook best wel mooi om te zien hoe Mickey het heeft weten te presteren wat van haar positieve energie uit haar te zuigen.

Verder ook wel een serie die ook best rauw en ongemakkelijk kan zijn. Wel wat raar is hoe je die Mickey seks met kleren aan ziet hebben. Prima dat die actrice niet uit de kleren wil, maar los het dan wat creatiever op. En inderdaad wonderlijk hoeveel aantrekkingskracht Gus nog op andere aantrekkelijke vrouwen heeft. Hij mag zich met Mickey alleen al in zijn handjes knijpen. 4.0*.