Mijn Series +

Verenigd Koninkrijk
Miniserie, 181 minuten

ontwikkeld door Shane Meadows
met Stephen Graham, John Burke en Niamh Algar

Joseph heeft geen directe familie meer om voor te leven en wordt achtervolgd door een verleden dat hij al tientallen jaren probeert te vergeten. Met een dikke kater loopt hij weg van zijn huidige leven en stapt op een boot naar Ierland om te vechten tegen wazige, angstwekkende herinneringen aan een kindertijd die hij heeft doorgebracht in het zorgsysteem. Joseph herenigt zich met de ongelovige Anna, de zus die hij sinds zijn jeugd niet meer heeft gezien. Anna overtuigt haar behoedzame echtgenoot Michael om Joseph te laten blijven en hem werk te geven in het familiebedrijf.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
Wat kindermisbruik allemaal aan kan richten, afschuwelijk...

avatar van DionneDarko
Super hardcore serie, oef. Wat een leed en wat een vertolking door Stephen Graham. Zo'n geweldige acteur, stelt nooit teleur en geeft alles wat ie heeft als de rol daarom vraagt. De andere acteurs waren ook erg overtuigend.

Kan nu alleen wel een prozacje gebruiken zeg. Aanraden zal ik hem daarom niet snel, ook al krijgt ie 4,5 sterren van me.