Mijn Series +

Wolfseinde - Seizoen 1 (2008-2009)

Nederland
Drama / Thriller

ontwikkeld door Barbara Jurgens en Patricia van Mierlo
met Tanja Jess, Jennifer Welts en Cahit Ölmez

De gescheiden Monique van Someren verhuist samen met haar tienerdochter Kim naar 'Wolfseinde', waarmee ze terugkeert naar haar Brabantse afkomst. Ze wordt daar burgemeester van Wolfseinde, een dubbelgemeente die is ontstaan na een fusie tussen de gelijknamige plaats en 'Rooijdonk'. Terwijl de bevolkingen van de beide plaatsen al met elkaar overhoop liggen, wordt in het kanaal dat de twee voormalig autonome dorpen scheidt een lijk gevonden. De getrouwde Turkse rechercheur Kadir Gharsallah komt de zaak onderzoeken, waarna Van Someren verliefd op hem wordt. Dochter Kim laat op haar beurt haar oog vallen op Matt Kersjes, een bewoner van het lokale woonwagenkamp.

1. Welkom in Wolfseinde
  24. Eindstrijd
  25. Shoot Out
  26. Eindfeest
avatar van Mrs Bruce Willis
3 stemmen, gemiddelde 3,17...

Wat is dit slecht, hahahaha, het is zo slecht dat het leuk is.
Soort van Bevergem, maar dan echt met de inslag dat iedereen in de serie bloedserieus een goede serie probeert neer te zetten.

Ik moet er nog 3, dan ga ik een cijfer geven.

Dit is echt zo'n pareltje wat je moet willen zien... het is zooooo slecht.... aan alle kanten