Mijn Series +

Vis a Vis - Seizoen 4 (2018-2019)

Alternatieve titel: Locked Up

Spanje
Drama / Thriller

ontwikkeld door Iván Escobar , Esther Martínez Lobato, Álex Pina en Daniel Écija
met Najwa Nimri, Berta Vázquez en Alba Flores

De jonge Macarena Ferreiro wordt erin geluisd en krijgt de schuld van een fraudezaak. Ze wordt opgesloten in een zwaarbewaakte vrouwengevangenis waar ze omringd is door ruige, meedogenloze criminelen. Macarena zal er alles aan moeten doen om te kunnen overleven.

1. La Barbie
  6. Mala Persona
  7. Vuelta a Casa
  8. La Marea Amarilla
avatar van Mrs Bruce Willis
Bijna 'blij' dat ik met een gekneusde enkel thuis zit, ram de dames er morgen in een dag doorheen

avatar van theo79
Net de eerste aflevering van dit seizoen gekeken en dat was gelijk weer goed kijkvoer. Deze serie blijft wat dat betreft echt van een constant hoog niveau.

avatar van Mrs Bruce Willis
Vandaag alles erdoor heen gebinched( is dat een werkwoord?)
Het is wel de ultieme Rambi-serie.
Zo ontzettend veel fouten, maar zo leuk en vermakelijk.

avatar van theo79
Net dit laatste seizoen afgerond. Ik vond dit denk ik het meest heftige seizoen van de 4 maar ook zo af en toe wat ongeloofwaardig. Toch ook me hier geen enkele aflevering mee verveeld. Zelden dat ik een serie heb gezien waarbij ik echt elke aflevering goed vond maar bij deze serie vond ik echt elke aflevering geweldig. Series zoals 24 en Oz vond ik ook elke aflevering goed en zijn dus wat mij betreft van het zelfde kaliber. Het schijnt dat er van Vis a vis een spinoff serie gaat komen waarin we meer van Zulema en Maca gaan zien. Ben benieuwd of dat ook zo'n goede serie gaat worden.

avatar van joy4ever
Fantastisch laatste seizoen van een geweldige serie. Ik bedacht me wel dat ik Macarena niet een miste. De echte ster deze serie is Zulema. Schitterend dat ze op het laatst op the joker leek. De laatste scène bij de juwelierwas ook heerlijk. Jammer dat het erop zit maar zo hoor je een serie te eindigen. Chapeau.

avatar van mcdaktari
Wat is dat toch met die Spaanse series, de één nog beter dan de ander. Wat Spaanse series betreft is Casa de Papel de eerste die ik ging kijken, en ik moet toegeven dat het best wel effe duurde voor dat ik er aan begon. Ik had de serie al vaak voorbij zien komen op Netflix maar op de één of andere manier had ik er toen niet zo veel zin in. Maar dan hoor je die goeie berichten en dacht toen , ik zal toch maar eens kijken. Met Vis a Vis heb ik niet zo lang gewacht. Ik geloof dat ik de serie in één ruk uitgekeken heb. Ik kijk nu al uit naar een nieuwe serie van Spaanse makelij.

avatar van hoffhaan
In ieder geval eens een serie die een definitief einde heeft. Genoten van deze serie derde seizoen was het beste. 3.5 overall score.

mcdaktari schreef:

@mcdaktari undefinedCheck ook "Ingobernable" die is ook mega goed!!

avatar van Kos
Kos
joy4ever schreef:

Die scene is precies zoas de spin-off kennelijk gaat zijn. Macarena en Zulema op het roverspad

Geweldige serie.......jammmer dat het voorbij is.....4,5

Eindelijk doen wij ook aan bingewatchen. En begonnen met deze serie. Enorm genoten. Nog twee afleveringen van seizoen 4. En het is net of we afscheid moeten nemen van een groep vriendinnen.

Maar...goed nieuws!!

Er zou een spin-off komen met de hoofdrolspeelsters, echter de fans wilden meer en de spinoff is nu omgezet naar een extra seizoen 5. Dat is wel definitief het laatste seizoen, zoals het er nu voor staat.
In Spanje wordt dit seizoen vanaf april uitgezonden. Daarna vast snel op Netflix.

avatar van PeterTriac
Ben nog maar halverwege het geheel.
Pracht serie. Jammer dat weinig mensen het kennen.
Gelukkig was de spin-off op tijd klaar want er gebeurt momenteel weinig in de film-wereld.
Spin-off ..:
Vis a Vis: El Oasis - Seizoen 1 (2020)
Vis a Vis: El Oasis - Seizoen 1 (2020)