• 8.985.334 stemmen

Vis a Vis: El Oasis - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Vis a Vis: El Oasis

Ontwikkeld door: Iván Escobar

Met: Maggie Civantos, Najwa Nimri en Itziar Castro

Oorsprong: Spanje

Datum van release: maandag 20 april 2020

Eerst uitgezonden op: FOX (Spanje)

Plot Vis a Vis: El Oasis

Het is 15 jaar later nadat Macarena en Zulema vrijgelaten zijn uit de gevangenis. Het duo houdt zich nu bezig met het overvallen van juweliers, banken en casino's. Op een moment besluiten ze dat ze ieder hun eigen weg willen gaan. Maar niet voordat ze hun grootste overval ooit plegen: de diamanten tiara van de dochter van een grote Mexicaanse drugsbaas stelen. En dat tijdens haar bruiloft. Een beetje hulp kunnen ze daar wel bij gebruiken.

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Como Esos Matrimonios Que Antes de Separarse Tienen un Hijo

20 april 2020 (50 minuten)

2. 2. La Boda

27 april 2020 (50 minuten)

3. 3. Como te Quiere una Madre

6. 6. Odio el Sentimentalismo

25 mei 2020 (50 minuten)

7. 7. La Línea Roja

1 juni 2020 (50 minuten)

8. 8. ¿Quién Era Zulema Zahir?

8 juni 2020 (50 minuten)

avatar van DreamTech

DreamTech

ben benieuwd !!

Ik vond het niks de gevangenis serie was top maar hier was bijna geen doorkomen aan.

avatar van vranque

vranque

In tegendeel. Dit was zo prachtig gefilmd en zat geraffineerd in elkaar. Je moet er goed voor gaan zitten. En dat betwjifel ik wel eens bij jou Stinissen maar dat terzijde. Ieder zijn ding. Dit was een meer dan aangenaam vervolg op iets waar ik soms moeite mee had om door te komen.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ik moet toch ook eerlijk toegeven dat ik dit niet zo goed vond als de bajes seizoenen. De eerste aflevering van dit nieuwe seizoen vond ik zelfs slecht, maar gelukkig werd het daarna wel wat beter. Ik dacht trouwens dat dit seizoen 5 was van de Vis a vis serie, maar ik zie dat er hier seizoen 1 bij staat. Maar hoe het dan ook mag zijn, deze nieuwe afleveringen halen het niveau van de serie bij lange na niet. Wel jammer want ik had hier best wel naar uitgekeken. Maar ja, dat zag je bij Breaking Bad toch ook, een super vette serie, en wat erna kwam (die film) was ook behoorlijk een afknapper als je het met de serie vergelijkt.

De eerste aflevering was gewoon ronduit kut.

Gestopt halverwege de 2e aflevering. Dit hadden ze wat mij betreft niet hoeven maken.

Dit seizoen hadden ze van mij niet hoeven maken.

Ze hebben hier nog meer flashbacks als in La Casa de Papel (al kon ik ze daar wel waarderen), helemaal kut.

avatar van Dennissssss

Dennissssss

Dit seizoen is echt een slecht 5de seizoen! Heel raar en vaag. Je wilt toch doorkijken omdat je nou eenmaal een band hebt opgebouwd met de hoofdrolspelers, maar ik was blij dat het erop zat! Seizoen 1 t/m 4 is top, dit is heel matig.