Mijn Series +

Perpetual Grace, LTD - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Steve Conrad en Bruce Terris
met Jimmi Simpson, Ben Kingsley en Jackie Weaver

James, een jonge zwendelaar, heeft zijn zinnen gezet op dominee Byron Brown. Hij probeert de dominee op te lichten maar die blijkt veel gevaarlijker te zijn dan hij vermoedt. De dominee en zijn vrouw Lillian - bekend bij hun parochianen als Pa en Ma - hebben hun eigen zwendel. Ze gebruiken religie om honderden onschuldige mensen te verlossen van hun spaargeld.

1. Eleven
  8. Fiveever
  9. The Elements of an Epiphany
  10. A Sheriff in the Era of the Cartel
avatar van JorisTVmeter
Vanaf woensdag 30 oktober om 22u00 op Canvas, telkens twee afleveringen na elkaar. De reeks is meteen ook integraal beschikbaar op het Canvas-kanaal van VRT NU.

avatar van Pinguin#13
Serie vol absurde gekkigheid met uitmuntende acteurs en een van de pot gerukt plot. Het einige probleem: het is niet leuk.
Het verhaal verslikt zich in zijn eigen slimmigheidjes en de figuren zijn zóóó vergezocht dat je er 0,0 affiniteit mee krijgt. Het kan me na 4 afleveringen totaal niet meer schelen wat er verder met het hele zootje gaat gebeuren dat ik er maar het bijltje bij neergooi.