Mijn Series +

You Rang, M'Lord? - Seizoen 1 (1988-1990)

Alternatieve titel: Heeft U Gebeld, Meneer?

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Jimmy Perry en David Croft
met Paul Shane, Jeffrey Holland en Su Pollard

Alf Stokes (Paul Shane) an James Twelvetrees (Jeffrey Holland) ontmoeten elkaar voor het eerst in de loopgraven van Frankrijk tijdens de Eerste Wereldoorlog. Ze vinden het lichaam van een officier, en omdat hij denkt dat hij dood is berooft Alf hem van zijn waardevolle zaken. De officier, de geachte Teddy Meldrum (Michael Knowles) blijkt echter nog te leven, dus brengen ze hem naar het ziekenhuis. Tien jaar later werkt James in het huishouden van Lord Meldrum (Donald Hewlett), Teddy's broer. Dan duikt Alf plotseling op, en wordt, zeer tegen James' zin, aangenomen als butler. Alfs dochter Ivy (Su Pollard) krijgt een baan als dienstmeisje. Haar relatie met Alf moet echter geheim blijven.

1. Pilot
  2. The Phantom Sign Writer
  3. A Deed of Gift
  4. Love and Money
  5. Fair Shares
  6. Beg, Borrow or Steal

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.