Mijn Series +

Nitro Circus - Seizoen 1 (2009)

Actie / Komedie

ontwikkeld door Archie Holden, Jeremy Rawle, Jeff Tremaine, Travis Pastrana, Johnny Knoxville en Trip Taylor
met Travis Pastrana, Andy Bell en Jolene Van Vugt

De show volgt Travis en de Nitro Circus Crew terwijl ze over de hele wereld reizen en buitensporige stunts opzetten en het menselijk lichaam tot het uiterste duwen, constant op zoek om de wereld van actiesporten te innoveren. Het oefenterrein van Travis in Annapolis herbergt een volledige motorcrossbaan, schuimkuilen en een zelfgemaakte waterglijbaan die in een heuvel is uitgehouwen, waardoor een op zichzelf staand extreme sportcircus ontstaat.

1. Welcome to Pastranaland
  9. Panamania
  10. Puerto Rico
  11. Nitro Winter Wonderland
  12. Jamaican Me Crazy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.