Mijn Series +

What We Do in the Shadows - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Taika Waititi en Jemaine Clement
met Kayvan Novak, Matt Berry en Natasia Demetriou

What We Do in the Shadows speelt zich af in In Staten Island, New York en volgt drie vampieren die al honderden jaren kamergenoten zijn. Wat het doel is van Nandor, Laszlo en Nadja? Een complete wereldoverheersing door vampieren. Het trio moet zich echter aanpassen aan de gewoontes van de moderne mens en hun oude gewoontes los zien te laten. Gebaseerd op de gelijknamige film van Taika Waititi.

1. Pilot
  8. Citizenship
  9. The Orgy
  10. Ancestry
avatar van brawljeff
Gebaseerd op de gelijknamige film van Taika Waititi. Vanaf 27 maart te zien op FX.

avatar van tattoobob
Ik kan niet wachten....film was geweldig.

avatar van ZAP!
tattoobob.
Moet ik nog altijd zien. Lijkt me erg love it or hate it... en dan vind ik het vaak wel aardig.

avatar van The Oceanic Six
Cool, dat was een erg leuke film.

Leuk concept, moeite van het proberen waard hier denk ik.

avatar van renzoroy
De film vond ik echt zo flauw. Echt geen F... aan.

avatar van Donkerwoud
Dit werkt stiekem beter als serie dan als film, denk ik.

avatar van renzoroy
de pilot was iig net zo flauw en dom als de film.

avatar van tattoobob
Eerste aflevering gezien,als je van de film houd dan zit je met deze serie ook goed.
Heerlijke droge humor dus

avatar van tattoobob
De film is toch vele malen beter....ik ben nu aflevering 4 voorbij en vind het nu al saai worden.

Eerste paar afleveringen heel erg leuk, daarna was de nieuwigheid er wel vanaf voor mij.