Mijn Series +

True Blood - Seizoen 6 (2013)

Fantasy / Drama

ontwikkeld door Alan Ball
met Anna Paquin, Stephen Moyer en Alexander Skarsgård

Vampieren zijn 'uit de kist' gekomen dankzij de ontwikkeling van synthetisch bloed door een Japans bedrijf. Mensen zijn voor vampieren nu niet langer nodig als voedselbron en de wereld probeert een balans te vinden in het samenleven van mensen en vampieren. De telepathische serveerster Sookie Stackhouse en de vampier Bill Compton ontmoeten elkaar in Bon Temps, Louisiana en worden op slag verliefd op elkaar.

1. Who Are You, Really?
  8. Dead Meat
  9. Life Matters
  10. Radioactive
avatar van Ataloona
Wat had dit seizoen me een potentie, zeg, met oppergod Billith.

Jammer dat die verhaallijn en True Blood in het algemeen zo snel verpest werd

De koek was al even op in deze net iets te soapachtige serie. Hauer trekt als altijd iedere scene naar zich toe en is een lichtpunt in dit verder matige seizoen. Jammer dat O'Hare (Russell Edgington) niet meer mee doet, redder van voorgaande seizoen.