Mijn Series +

New York Undercover - Seizoen 1 (1994-1995)

Alternatieve titel: Uptown Undercover

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Dick Wolf en Kevin Arkadie
met Michael DeLorenzo, Malik Yoba en Patti D'Arbanville

NYPD detective J.C. Williams is een recentelijk gescheiden man die zijn best doet om zijn zoon zo goed mogelijk op te voeden. Detective Eddie Torres, een jongeman uit Puerto Rico, probeert een juiste balans te vinden tussen zijn stressvolle baan en zijn persoonlijke verplichtingen. Hun baas, luitenant Virginia Cooper, is streng doch rechtvaardig voor haar personeel. Het korps moet verschillende soorten misdaden zien op te lossen.

1. School Ties
  24. Manchild
  25. Downtown Girl
  26. Catman Comes Back
avatar van Robbie.T.
Opvallend bij deze show: er is door het netwerk voor gekozen om de pilot als tweede aflevering uit te zenden.

Geweldige typisch 90's politieserie over het rechercheursduo Eddie Torres en JC Williams die de misdaad in New York op hun eigen wijze de misdaad bestrijden. Dus veel drivebys, shootouts en wilde achtervolgingen in de straten van New York City. Agenten en villains in urban clothing. Dames met grote oorringen in. Lekkere R&B/HipHop/Rap /Latin soundtrack en veel gastoptredens van artiesten als Guy, Aaliyah en Keith Sweat in hun stamkroeg. Helaas heeft die muziek en de optredens van deze artiesten er ook voor gezorgd dat deze serie nooit op dvd is verschenen.