Mijn Series +

Romantiek / Drama
Miniserie, 360 minuten

ontwikkeld door Peter Bowker en Franny Moyle
met Aidan Turner, Rafe Spall en Tom Hollander

Londen, 1851. De stad zit midden in de Industriële Revolutie. Onder de vuile rode bakstenen en de rookpluimen bevinden zich vier jonge avontuurlijke artiesten; de loyale William Holman Hunt, de naïeve John Millais, de baldadige Dante Gabriel Rossetti en de journalist Fred Walters. Ze staan bekend onder de naam 'The Brotherhood'. Hun zoektocht naar artistieke onsterfelijkheid brengt hen in de donkerste en grappigste uithoeken van de stad. Het sexy model Lizzie Siddal sluit zich ook bij hen aan, maar zet zij alles op het spel met deze gevaarlijke groep?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.