Mijn Series +

Single-Handed - Seizoen 1 (2007)

1 stem

Ierland
Drama / Thriller

ontwikkeld door Barry Simner en Rob Pursey
met Owen McDonnell, David Herlihy en Ruth McCabe

Jack Driscoll keert vanuit Dublin terug naar het kustdorp waar hij geboren en getogen is. Als brigadier volgt hij daar zijn vader op die recentelijk met pensioen is gegaan. Zijn wijk is groot, het terrein extreem en de gemeenschap leeft op de rand. Jack moet 24 uur per dag bereikbaar zijn en staat vaak alleen voor de moeilijkste zaken. Zijn eerste zaak is de mysterieuze dood van Sylvana, een jonge Oost-Europese immigrante, die dood gevonden is in haar oude caravan. Ze werkte in het nabijgelegen hotel. Jack komt er al spoedig achter dat ze geliefd was bij diverse mannen die misbruik maakten van het feit dat ze arm was.

1. Home: Part 1
  2. Home: Part 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.