Mijn Series +

The Marvelous Mrs. Maisel - Seizoen 2 (2018)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Amy Sherman-Palladino
met Rachel Brosnahan, Alex Borstein en Michael Zegen

Na de overwinning van Midge in de Gaslight, doemen de gevolgen van het neerhalen van Sophie Lennon op, waardoor haar klim op de comedyladder uitdagender wordt dan ooit. Naarmate de werkelijke sleur van komiek worden zijn tol begint te eisen op Midge, wordt de druk om bij haar ouders op te biechten groter - vooral omdat haar keuzes effect hebben op iedereen om haar heen.

1. Simone
  2. Mid-way to Mid-town
  3. The Punishment Room
  4. We're Going to the Catskills!
  5. Midnight at the Concord
  6. Let's Face the Music and Dance
  7. Look, She Made a Hat
  8. Someday...
  9. Vote for Kennedy, Vote for Kennedy
  10. All Alone
avatar van PeterTriac
Inmiddels net begonnen aan seizoen 2 van deze bekroonde en prachtig geproduceerde Amazon serie.
Voor de gelukkigen in 4k UHD HDR.
Veel drama en geen pief-paf-poef.
En het mag wat kosten...
Alles ziet er zo mooi uit en de camerashots zijn soms zo betoverend dat je nog wil kijken als er niks zou gebeuren..
Het verhaal is heel aardig maar de kwaliteit heeft mij over de streep getrokken.