Mijn Series +

Sick Note - Seizoen 1 (2017)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Misdaad

ontwikkeld door James Serafinowicz en Nat Saunders
met Rupert Grint, Nick Frost en Don Johnson

Wanneer Daniel Glass gediagnosticeerd wordt met een dodelijke ziekte, merkt hij dat de mensen om hem zich anders tegen hem beginnen te gedragen. Wanneer hij er echter achterkomt dat zijn dokter er volkomen naast zat, moet hij een beslissing maken: vertelt hij iedereen dat hij niet ziek is of houdt hij de leugen vol met alle extraatjes die daarbij horen?

1. Queen of Hearts
  2. Playing Ball
  3. Janina Kolkiewicz
  4. The Golden Grain
  5. Airplane Mode
  6. Chicken Soup
avatar van Robbie.T.
Behoorlijk slechte comedyserie die vanuit een best aardig verhaal een veel te flauwe en voorspelbare brei van slechte grappen voortbrengt. Dieptepunt van de show moet toch wel Don Johnson zijn die totaal niet weet te overtuigen als foute, seksistische, macho baas en meer een soort kinderachtig personage wordt en met de meest voor de hand liggende seksgrappen moet zien te scoren. In Engeland werd deze serie slecht ontvangen met als grootste punt van kritiek: bad comedy writing. Daar kan ik me volkomen in vinden. De cast doet het, op Johnson na, echt niet slecht, maar als je bronmateriaal beneden gemiddeld is dan houdt het voor de acteurs op. In Engeland snapte men er niets van dat dit een tweede seizoen kreeg; ik ook niet, maar ik ben wel benieuwd of ze in seizoen 2 alle basisfouten eruit gehaald hebben. Ze hebben Johnson in ieder geval al vervangen, dan is een goed teken. 2,5* voor dit seizoen die eerder naar de 2 dan naar de 3 sterren neigt.

avatar van renzoroy
Pas 3 eps gezien, maar vind het tot nu toe erg lache Totaal niet met je eens Robbie.T.