Mijn Series +

Frontier - Seizoen 3 (2018)

Canada
Avontuur

ontwikkeld door Peter Blackie en Rob Blackie
met Jason Momoa, Landon Liboiron en Alun Armstrong

De serie vertelt het verhaal van de chaotische en gewelddadige strijd om de controle te krijgen over de rijkdom en macht in de Noord-Amerikaanse bonthandel aan het einde van de 18e eeuw. Verteld vanuit meerdere perspectieven speelt het zich af in een wereld waar de zakelijke onderhandelingen kunnen worden opgelost middels bijlgevechten en waar delicate relaties tussen inheemse stammen en Europeanen kunnen leiden tot bloedige conflicten.

1. The Low Road
  2. La Fin du Monde
  3. Satanazes
  4. All for All and None for One
  5. House of Lord
  6. The Sins of the Father
avatar van Binge-Watcher
Dit seizoen vond ik weer wat minder dan het 2e. Zeker niet verkeerd, maar te makkelijk geschreven en vol te veel toevalligheden.