Mijn Series +

Rapture (2018)

Documentaire / Muziek
Miniserie, 461 minuten

ontwikkeld door Thiago Da Costa, Peter Bittenbender, Ben Cotner, Sacha Jenkins, Zana Lawrence, Lisa Nishimura en Ben Selkow
met A Boogie Wit Da Hoodie, Logic en 2 Chainz

In Rapture, over de impact van hiphop op de wereldcultuur, delen baanbrekende artiesten hun levensverhaal. De hiphopartiesten delen niet alleen hun achtergrond en beweegredenen voor hun intrede tot de muziekindustrie, maar ook hun visie op de muziekindustrie en de maatschappij in zijn geheel. Centraal staan A Boogie Wit Da Hoodie, Logic, 2 Chainz, Nas, Dave East, T.I., G-Eazy, Just Blaze en Rapsody.

1. LOGIC: Gray Matters
  2. NAS & DAVE EAST: The Bridge
  3. T.I.: Taking a Stand
  4. G-EAZY: Worldwide Amplified
  5. 2 CHAINZ: Sleep When U Die
  6. RAPSODY: Raising the Bars
  7. JUST BLAZE: It's Lit!
  8. A BOOGIE WIT DA HOODIE: Uptown Baby

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.