Mijn Series +

The Kennedys of Massachusetts (1990)

Miniserie, 279 minuten

ontwikkeld door Michael Barnathan, Gary Hoffman en Edgar J. Scherick
met Annette O'Toole, William Petersen en Casey Affleck

In 1906 werd John Francis Kennedy, alias 'Honeyfitz', benoemd tot burgemeester van Boston. Joseph Kennedy is dan zeventien en heeft een oogje op de toenmalige vijftienjarige Rose Fitzgerald, de dochter van John Francis. Zij trouwen later en Joseph maakt carrière als politicus. Zij krijgen negen kinderen en Rose maakt Joe duidelijk dat zij voortaan de regels van de kerk zal volgen wat betreft geboorteregeling; onthouding dus. Dit is iets wat Joe maar moeilijk kan aanvaarden en hij zoekt elders soelaas, onder meer in Hollywood waar hij optrekt met Gloria Swanson. Tijdens zijn ambassadeurschap in Engeland vraagt hij president Roosevelt diens oorlogsverklaring aan de Duitsers in te trekken. Intussen verschijnt ook JFK op het toneel, die bij de marine wordt ingelijfd.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.