Mijn Series +

Der Bestatter - Seizoen 6 (2018)

Alternatieve titel: The Undertaker

Zwitserland
Misdaad

ontwikkeld door Harmut Block
met Reto Stalder, Samuel Streiff en Mike Müller

Luc Conrad is een voormalig politie-rechercheur. Nu is hij een begrafenisondernemer wiens taak het meestal is om de nabestaanden te troosten. Maar soms komt de agent in hem weer naar boven. Aangezien hij dicht bij het lichaam staat is hij de reguliere onderzoekers vaak een stap voor en vindt hij ook nog twee lijken in de kast van de rouwende nabestaanden. Met zijn kalme, geruststellende en gevoelige manier weet hij vaak meer uit de familieleden te halen dan de politie. Zodra Luc begint te twijfelen aan een natuurlijke dood neemt zijn speurneus het over, dit tot groot ongenoegen van inspecteur Anna-Maria Giovanoli.

1. Les Jeux Sont Faits
  2. Der Begrabene Hund
  3. Kollateralschaden
  4. Generalversammlung
  5. Der Unbestechliche
  6. Verrat

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.