Mijn Series +

Thriller / Drama
Miniserie, 180 minuten

ontwikkeld door Danny Brocklehurst en Paul Abbott
met Jim Broadbent, John Simm en Olivia Colman

Tom Ronstadt woont in Londen waar hij werkt als journalist. Zijn wereld valt uiteen, maar hij heeft hierin zelf ook een hand gehad. Hij besluit om terug te keren naar zijn geboorteplaats in Lancashire, dat hij bijna achttien jaar geleden verliet. Thuis aangekomen, ontdekt hij dat zijn vader lijdt aan de ziekte van Alzheimer en verzorgd wordt door zijn zus. Tom blikt terug op de redenen waarom hij lang geleden gedwongen werd om zijn ouderlijke huis te verlaten...

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
Uitstekende miniserie met een geweldige rol van John Simm (Life on Mars) de film kijkt heerlijk weg en je verveeld je geen minuut.