Mijn Series +

Angry Birds Stella - Seizoen 1 (2014-2015)

Finland
Animatie / Familie

ontwikkeld door Mikko Pöllä, Kari Juusonen en Eric Guaglione
met de stemmen van Heljä Heikkinen, Saara Lehtonen en Rinna Paatso

Stella, de wildebras van de Angry Birds, sluit zich aan bij haar beste vrienden Dahlia, Poppy, Willow en Luca voor een heleboel avonturen. Maar net als in elke vriendschap kunnen sterke persoonlijkheden soms botsen. Het belangrijkste is dat ze het altijd weer goedmaken. Gale is de voormalige beste vriend van Stella die nu echter een duister pad afdaalt. Ze verdient daarom al snel de bijnaam Bad Princess, wordt machtsbelust en raakt geobsedeerd met het vinden van het mysterieuze Gouden Ei. Een deel van haar wil zich opnieuw verenigen met haar vrienden, maar ze is verblind door trots, macht en hebzucht. Kunnen Stella en haar vrienden Gale redden of is het te laat?

1. A Fork in the Friendship
  8. Own the Sky
  9. The Prankster
  10. Piggy Love
  11. The Portrait
  12. Don't Steal My Birthday!
  13. To The Bitter End

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.