Mijn Series +

The Café - Seizoen 2 (2013)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Ralf Little en Michelle Terry
met Michelle Terry, Ralf Little en June Watson

Sarah is achter in de twintig en is onlangs teruggekeerd naar Weston-Super-Mare vanuit Londen, terwijl ze probeert een carrière als schrijfster na te streven. Veel van haar oude schoolgenoten wonen nog steeds in het gebied en zijn reguliere bezoekers van het lokale café. Richard, het voormalige liefje uit Sarah's jeugd, werkt overdag in een verzorgingshuis en 's nachts als muzikant. Sarah raakt betrokken bij het café dat in handen is van haar familie. Hier komen allerlei kleurrijke figuren langs en lang niet alles gaat van een leien dakje.

1. Diminishing Returns
  2. Connection Failure
  3. There Were Three in the Bed
  4. Time and Tide
  5. Mum's the Word
  6. Stags or Hens
  7. Reap What You Sow

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.