Mijn Series +

Wanderlust - Seizoen 1 (2018)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Roanna Benn, Jude Liknaitzky en Lucy Richer
met Toni Collette, Steven Mackintosh en Zawe Ashton

Joy en Alan Richards zijn al jaren getrouwd en Joy werkt als therapeute. Wanneer een fietsongeluk ervoor zorgt dat het huwelijk van Joy en Alan in een sleur belandt, proberen ze hier weer uit te komen. Joy wil de vonk op de één of andere manier weer zien aan te wakkeren. Het omgekeerde lijkt echter te gebeuren wanneer Joy en Alan zich aangetrokken beginnen te voelen tot anderen. Tijd voor het koppel om hun relatie diepgaand te evalueren.

1. Episode 1
  2. Episode 2
  3. Episode 3
  4. Episode 4
  5. Episode 5
  6. Episode 6
avatar van theo79
Hier nu 4 afleveringen van gezien maar vind het niet heel bijzonder. Af en toe zijn er wat leuke momenten maar saaie momenten zijn er denk ik meer. Ik kijk de serie wel af maar ik had er op voorhand wat meer van verwacht.

avatar van theo79
Toch maar gestopt met deze serie. Aflevering 5 begon saai en toen dat zo een tijdje voortduurde was ik er wel klaar mee. De enige afleveringen die me enigszins wisten te boeien waren aflevering 2 en 3. Ik beoordeel hem met 2,5 ster.

Kramer
Het is jammer dat, net als in een goed huwelijk, uiteindelijk toch de verveling toeslaat. De zes afleveringen duren een uur, en dat is soms een lange zit. Wanneer de verrassing eraf is, ontwikkelt de serie zich precies zoals je zou verwachten: de hoofdpersonages donderen elk op eigen wijze van hun roze wolk, en moeten accepteren dat het werkelijke leven nu eenmaal niet altijd spannend, geil en sexy is.
Best aardig. Hier mijn volledige recensie.