Mijn Series +

Zen (2011)

Verenigd Koninkrijk / Italiƫ / Duitsland
Drama / Misdaad
Miniserie, 280 minuten

ontwikkeld door Andy Harries, Raffaella Bonivento , Rebecca Eaton, Katharina Görtz en Matthew Read
met Rufus Sewell, Caterina Murino en Callum Blue

Aurelio Zen, politie-inspecteur in Rome, is een kei in het opsporen van criminelen. Maar zijn huwelijk is op de klippen gelopen en zijn carrière lijkt op een dood spoor te zitten. Kortom, treurigheid troef. Totdat er een nieuweling wordt toegevoegd aan Zens team: de intelligente, ambitieuze en bloedmooie Tania. Door haar komst krijgt Zen weer plezier in zijn werk, zeker als hij merkt dat zij hém ook aantrekkelijk vindt. Wanneer Zen vervolgens een spraakmakende moordzaak aangeboden krijgt, ziet hij dat als de ultieme kans om zijn leven en zijn loopbaan weer helemaal op de rails te zetten.

1. Vendetta
  2. Cabal
  3. Ratking

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.