ad
  • 8.091.017 stemmen

Somewhere Between - Seizoen 1 (2017)

Show titel: Somewhere Between

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 10

Datum van release: maandag 24 juli 2017

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Somewhere Between

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. For One to Live

Laura en Tom Price leiden een droomleven in San Francisco met hun achtjarige dochter Serena. Beiden zijn toegewijde en liefhebbende ouders. Laura en Serena ontmoeten de charismatische Niko Jackson, een ex-agent met een tragisch verleden. Hij was de stergetuige tegen zijn broer Danny, die nu in de dodencel zit voor het vermoorden van Nico's vriendin.

2. 2. 2.0

Vastbesloten om een moord te voorkomen, werkt Laura samen met Nico en zoeken ze naar het volgende slachtoffer van de seriemoordenaar. Kunnen ze haar redden, de moordenaar vangen en het lot veranderen?

3. 3. The Hunter and the Hunted

Laura en Nico zetten een valstrik op die hen beiden in gevaar brengt. Grace laat een persoonlijke brief achter in het huis van Price. Daar ziet ze Serena spelen met bewijsmateriaal uit het moorddossier waarin haar zoon Danny betrokken is. Tom maakt zich zorgen over de samenwerking tussen Nico en Laura.

4. 4. Fate Takes a Holiday

Terwijl ze samen met Nico probeert de seriemoordenaar te stoppen die volgens haar Serena wil vermoorden, leert Laura meer over Nico's verontrustende verleden. Tom maakt zich zorgen dat Laura zijn geheimen zal ontdekken.

5. 5. Into the Fire

Na een gespannen confrontatie ontdekken Laura en Nico dat Tom gechanteerd wordt door de mysterieuze moordenaar. Ze vinden een oude foto waarin Nico's vermoorde vriendin met vier mannen wordt afgebeeld, maar wie is de moordenaar? Nico en Laura besluiten terug te gaan naar Spanish Harbour om te onderzoeken hoe hun lot met elkaar verweven is.

6. 6. Madness

Nico en Laura ontdekken dat de politie naar hen op zoek is. Vermomd gaan ze terug naar Spanish Harbour. Daar vinden ze de identiteit van een man op de foto, maar deze zit momenteel opgesloten in een psychiatrische inrichting en is onmogelijk te bereiken.

7. 7. The Fourth Man

Tijdens het zoeken naar de getatoeëerde vierde man op de foto, komen Laura en Nico meer te weten over de zaak tegen Danny. Laura geeft Tom een nieuwe kans.

8. 8. Destiny's Child

Verraden door Tom, ontdekt Laura dat Serena bij het tv-station is. Ze is bang dat haar dochter hetzelfde lot zal ondergaan. Ondertussen probeert Nico bewijsmateriaal te bemachtigen waarmee hij zijn broer kan redden.

9. 9. Ghost

Tom legt zijn plan uit aan Laura. Ze komen er achter wie de moordenaar is en zijn identiteit wordt onthuld. De race om Danny én Serena te redden is begonnen.

10. 10. One Must Die

Terwijl ze tegen de klok racen om Serena en Danny te redden, ontdekken Laura en Nico de ware reden achter de enorme samenzwering. Komen ze te laat en kunnen ze het lot trotseren?

avatar van r.uni.o

r.uni.o

Deze moet je niet té serieus nemen. Lekker verstand op 0 en dan kijkt 'ie prima weg.

avatar van WB

WB

• 2071 stemmen

Heb twee afleveringen gezien, maar erger me dood aan de serie. Vooral het slechte acteerwerk weerhoudt mij ervan verder te kijken. De sfeer kan mij niet bekoren, dus voor mij is deze serie een 'no-go'.

• 20898 berichten

Leuk gegeven maar slecht uitgewerkt.