Mijn Series +

All Night - Seizoen 1 (2018)

1 stem

ontwikkeld door Jason Ubaldi
met Tetona Jackson, Jenn McAllister en Brec Bassinger

De personages in All Night, die eindelijk hun High School mogen verlaten en kunnen uitkijken naar de toekomst, hebben allemaal nog hun eigen dromen. Tijdens 'Grad Night' vieren een aantal van deze leerlingen op hun school hun afstuderen. Na twaalf uur 's avonds mag alleen niemand meer erin of eruit. Lukt het ze om die high school-dromen nog voor het feest afgelopen is te verwezenlijken?

1. Pilot
  8. Tarot Cards
  9. The Darkness
  10. Finale
avatar van Robbie.T.
Ik kan hier weinig positiefs over melden helaas. Voorspelbaar, flauw, zwak geacteerd, amper tot geen verhaal aanwezig. Bij de eerste aflevering wordt de toon meteen gezet door alle stereotypen af te gaan die je maar kunt bedenken de sporter, de nerd, de homo, de stiekeme verliefdheid, de schoonheidskoningin, enzovoorts, enzovoorts. Daarnaast weet je na een paar minuten wel hoe de rest van het seizoen zal gaan verlopen en alle open deuren worden ingetrapt; 'oeh, ik ga stiekem de kelder in en laat een blaadje tussen de deur zitten...ik hoop dat de deur niet dicht zal vallen.'... goh..drie keer raden wat er gaat gebeuren .

Het oogt allemaal zeer cheap en de serie heeft me geen seconde weten te boeien. Helaas.