• 8.985.424 stemmen

Colony - Seizoen 3 (2018)

Show titel: Colony

Ontwikkeld door: Carlton Cuse en Ryan Condal

Met: Josh Holloway, Sarah Wayne Callies en Tory Kittles

Datum van release: woensdag 2 mei 2018

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot Colony

Colony speelt zich af in een nabije toekomst en centreert zich op een familie onder leiding van Will Bowman (Holloway) en Katie Bowman (Callies). Het gezin moet moeilijke beslissingen nemen om een balans te vinden tussen bij elkaar blijven en overleven. Ze wonen in Los Angeles dat bezet is door een kracht van buitenlandse indringers. Terwijl sommige mensen ervoor gekozen hebben om samen te werken met de autoriteiten en profiteren van de nieuwe orde, komen andere in opstand en ondergaan ze de gevolgen.

Afleveringen Seizoen 3 (2018)

1. 1. Maquis

2 mei 2018 (43 minuten)

Zes maanden na Los Angeles te hebben verlaten, genieten de Bowmans en Snyder van een eenvoudig leven in de bergen, totdat een plotselinge aankomst alles verandert.

2. 2. Puzzle Man

9 mei 2018 (43 minuten)

Will en Katie brengen zichzelf in gevaar om contact te leggen met het verzet. Broussard ontrafelt IGA geheimen die zijn achtergelaten in LA.

3. 3. Sierra Maestra

16 mei 2018 (43 minuten)

Will beoordeelt de veiligheid van het verzetskamp. Katie probeert meer om wat meer betrokken te zijn. Broussard en Amy ontmoeten overlevenden buiten de muren.

4. 4. Hospitium

23 mei 2018 (43 minuten)

Will en Katie vrezen dat ze in gevaar kunnen zijn als het verzetskamp gesloten gaat worden. Een riskant plan laat Broussard de intenties van Amy in twijfel trekken.

5. 5. End of the Road

30 mei 2018 (43 minuten)

Will, Katie en Snyder worstelen om hun geheimen te beschermen tijdens het verhoor.

6. 6. The Emerald City

6 juni 2018 (43 minuten)

De familie Bowman loopt gevaar op weg naar een potentieel nieuw huis. Na het het heldenonthaal op het IGA-hoofdkantoor, neemt Snyder zijn pensioen op.

7. 7. A Clean, Well-Lighted Place

13 juni 2018 (43 minuten)

Will volgt aanwijzingen die een gevaarlijk geheim over de Seattle Colony kunnen onthullen. Katie helpt een vluchtelingenfamilie. Bram komt binnen als ouder van Gracie.

8. 8. Lazarus

20 juni 2018 (43 minuten)

Katie vermoedt dat er misschien een duistere kant is aan haar werk met vluchtelingenzaken. Will helpt Broussard en Amy met een Resistance-operatie. Snyder gaat weer aan het werk voor de IGA. Bram start met zijn nieuwe baan.

9. 9. The Big Empty

27 juni 2018 (43 minuten)

Will, Broussard, Amy en Bram werken samen om een ​​hooggeplaatste IGA-officier te ontvoeren.

10. 10. Sea Spray

4 juli 2018 (43 minuten)

Will en Katie vragen zich af of hun gezin veilig is in Seattle. Snyder graaft geheimen op over Everett Kynes. Amy gaat verder zonder Broussard.

11. 11. Disposable Heroes

11 juli 2018 (43 minuten)

De Outliers behandelen een probleem met de hup van Will, Katie, Broussard en Amy. Snyder doet een poging om Seattle over te nemen. Kynes probeert de schade minimaal te houden.

12. 12. Bonzo

18 juli 2018 (43 minuten)

Will en de Outliers gaan de strijd aan om Kynes van het IGA leger te bevrijden. Wat volgt is een race tegen de klok voor alle betrokken partijen.

13. 13. What Goes Around

25 juli 2018 (43 minuten)

Will doet een offer om zijn familie in bescherming te nemen. Katie racet tegen de klok om de vluchtelingen buiten de uren te redden. Snyder heeft moeite om een kolonie onder controle te houden tijdens de chaos van de oorlog. Bram en Grace maken een lastige beslissing.

avatar van Goldie63

Goldie63

Wat een belachelijk gedoe zeg! De serie wordt op geen enkele manier afgesloten , totale waanzin tijdsverspilling.

avatar van movie freak84

movie freak84

Nou wat moet ik hier nou van zeggen. De serie zelf vond ik wel echt heel erg leuk, tuurlijk zaten er mindere afleveringen bij maar van mij hadden ze er nog best een seizoen aan mogen plakken. Acteerwerk is meer dan prima. Will, katie broussard en snyder waren toch wel egt de hoofdrolspelers en deden het geweldig. Ik keek uit naar het einde , want je bent toch benieuwd hoe het afloopt en het eindgevecht zeg maar. En dan komt de teleurstelling. Je bent lekker bezig met je serie en denkt dat er nog een paar afleveringen zijn die gaan knallen. Maar nee bam serie afgelopen. En als je er dan achter komt dat er niks verder komt omdat het geld op is is dat toch wel even balen. Al met al leuke serie maar wat zuur 3 seizoenen en geen einde.