- Home
- Serieforum
- Overig - Algemeen
- Andere Metersites
Andere Metersites
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ik ben benieuwd of de gebruikers van Tvmeter ook op andere metersites actief zijn en wat er anders/beter is dan bij deze sites.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Graag wel op de inhoud en de functionaliteiten ingaan, niet op specifieke gebruikers of crewleden.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik ben op alle Meters ingeschreven, maar niet overal even actief. Naar mijn gevoel hebben deze zowat allemaal dezelfde kwaliteiten. Overal dezelfde nickname en avatar in mijn geval.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Zelf ben ik aktief op moviemeter, hier voeg ik zo nu en dan een film toe als ik iets onbekends vind. Op boekmeter zit ik ook zo nu en dan en heb ik ook wat boeken geplaatst. Gamen doe ik niet meer dus op gamesmeter heb ik geen account. Op musicmeter heb ik verreweg het meest toegevoegd zo rond de 600 titels. Hier ben ik via via nog wel aktief op.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Een radiometer zou ook een aardige zijn. Heb heel wat radio geluisterd en doe het nog steeds hoewel minder sinds spotify en dergelijke diensten.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Radio heeft geen toekomst meer, behalve als je podcasts gaat meerekenen. Ik denk echter niet dat een Metersite voor podcasts iets toevoegt.