• 15.831 nieuwsartikelen
  • 178.412 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.702 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.566 stemmen

Andere Metersites

zoeken in:

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben benieuwd of de gebruikers van Tvmeter ook op andere metersites actief zijn en wat er anders/beter is dan bij deze sites.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Graag wel op de inhoud en de functionaliteiten ingaan, niet op specifieke gebruikers of crewleden.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Ik ben op alle Meters ingeschreven, maar niet overal even actief. Naar mijn gevoel hebben deze zowat allemaal dezelfde kwaliteiten. Overal dezelfde nickname en avatar in mijn geval.

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Zelf ben ik aktief op moviemeter, hier voeg ik zo nu en dan een film toe als ik iets onbekends vind. Op boekmeter zit ik ook zo nu en dan en heb ik ook wat boeken geplaatst. Gamen doe ik niet meer dus op gamesmeter heb ik geen account. Op musicmeter heb ik verreweg het meest toegevoegd zo rond de 600 titels. Hier ben ik via via nog wel aktief op.

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Een radiometer zou ook een aardige zijn. Heb heel wat radio geluisterd en doe het nog steeds hoewel minder sinds spotify en dergelijke diensten.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Radio heeft geen toekomst meer, behalve als je podcasts gaat meerekenen. Ik denk echter niet dat een Metersite voor podcasts iets toevoegt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.