- Home
- Serieforum
- Overig - Algemeen
- Ideeën voor nieuwe Meter-sites
Ideeën voor nieuwe Meter-sites
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Is er trouwens al es gedacht aan een Comic/StripboekMeter?
Wie voor is, like dit bericht! 
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Hier kunnen jullie ideeën kwijt over Meter-sites die jullie nog missen. Brand los!
Ik denk dat er weinig animo voor zou zijn, maar ik zou een CoasterMeter wel grappig vinden als pretpark liefhebber. Een plek waar je kunt discussiëren over alle pretparken, achtbanen en andere attracties. Verder liggen FestivalMeter, CarMeter en SportMeter het meeste voor de hand.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er een nieuwe Meter-site is die we echt nog nodig hebben.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Sportmeter zou niet eens zo'n gek idee zijn denk ik gezien de hoeveelheid gezeur er omtrent de sport topics geweest is bij andere meter sites. Comics mis ik trouwens wel een beetje bij boekmeter.
Panta Rei_mm
-
- 36 berichten
- 0 stemmen
Hier kunnen jullie ideeën kwijt over Meter-sites die jullie nog missen. Brand los!
Ik denk dat er weinig animo voor zou zijn, maar ik zou een CoasterMeter wel grappig vinden als pretpark liefhebber. Een plek waar je kunt discussiëren over alle pretparken, achtbanen en andere attracties. Verder liggen FestivalMeter, CarMeter en SportMeter het meeste voor de hand.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er een nieuwe Meter-site is die we echt nog nodig hebben.
Ideeën genoeg, maar of ze allemaal aan zullen slaan of zelfs maar 'levensvatbaar' zullen zijn, betwijfel ik.
Mijn 5 cent: Kunst, cultuur, oude ambachten, recepten, hobbies (handwerken, modelbouw), huisdieren.
Ja, je kunt het zo gek niet bedenken of iemand zou hier wel een -metertje van willen hebben.
Het lijkt mij beter in de bestaande fora gewoon een apart topic hiervoor aan te maken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zou nog wel een meter site rond speciaalbier willen maken. Zoiets als untapped.
Maar de realiteit is echter dat ik eigenlijk al veel te weinig tijd heb voor de huidige sites. En ook wat betreft het vullen van bv. deze site of het vinden van genoeg vrijwilligers lijkt het me niet erg verstandig om de aandacht over nog meer sites te gaan verspreiden.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Jordy mocht BierMeter ooit nog van de grond komen, hou ik me aanbevolen
Untapped is geweldig, maar niet echt een goed discussieplatform.
Inderdaad is het misschien goed om het voorlopig bij deze sites te houden. Er gaat vast een hoop tijd in zo'n opstartfase zitten.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
BierMeter zou ik ook nog wel zien zitten...
In afwachting daarvan:
http://feestverhuurnijmegen.nl/wp-content/uploads/2017/01/FD_MeterBier.png
een Meter Bier
Grtz,
JorisBIERmeter
hilversum3_mm
-
- 224 berichten
- 23 stemmen
Het lijkt me beter eerst te concentreren op de huidige meter sites en deze te vormen naar de tevredenheid van de meerderheid.
Waarom is er eigenlijk geen Meter site voor Muziek Dvd's?
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Ik denk niet dat daar veel animo voor zal zijn. Er staan wel veel concertregistraties en muziekdocumentaires op MovieMeter.
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4625 stemmen
sportmeter zou ik fantastisch vinden, maar of het veel regelmatige bezoekers zou opleveren, dat is een andere vraag natuurlijk
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lastig. Zeker als je ziet dat bv Gamesmeter en TVmeter matig bezocht worden snap ik dat je niet direct een nieuwe site gaat maken.
Zelf zou ik comicbookmeter wel leuk vinden. Strips zijn leuk, spreken een grote groep aan en er valt voldoende over te discussiëren. Bij iets als Biermeter vind ik dat lastiger. Ik drink graag bier, maar meer dan lekker of niet lekker weet ik er niet over te melden.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Aan StripMeter zat ik eigenlijk al jaren te denken. Dat zou een fijne toevoeging zijn voor comics, strips en graphic novels.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Ik zou de comics dan bij boekmeter onder scharen eigenlijk, brengt daar misschien ook wat meer leven. Anders heb je twee meter sites die allebei met boeken bezig zijn, Zou hetzelfde zijn als een aparte meter site aanmaken voor klassieke muziek naast Music meter.
Een biermeter zie ik ook wel zitten eigenlijk, helemaal als je het kan koppelen met de aanschaf van speciaal / exclusieve bieren. Kan je daar ook een stukje foodpairing bij opstellen en proeverijen organiseren of met een groep naar een proeverij gaan. Integratie met Untappd zou dan helemaal tof zijn.
Zie daar wel heil in maar betwijfel of het echt veel mensen zal trekken. Mocht het ooit zover komen dan ben ik alvast in 
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ooit eens opgemerkt bij BoekMeter, omdat ik de graphic novel 'Blankets' van Craig Thompson wou bespreken, maar dat werd een njet. Denk niet dat dit zal gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou de comics dan bij boekmeter onder scharen eigenlijk, brengt daar misschien ook wat meer leven. Anders heb je twee meter sites die allebei met boeken bezig zijn, Zou hetzelfde zijn als een aparte meter site aanmaken voor klassieke muziek naast Music meter.
Een biermeter zie ik ook wel zitten eigenlijk, helemaal als je het kan koppelen met de aanschaf van speciaal / exclusieve bieren. Kan je daar ook een stukje foodpairing bij opstellen en proeverijen organiseren of met een groep naar een proeverij gaan. Integratie met Untappd zou dan helemaal tof zijn.
Zie daar wel heil in maar betwijfel of het echt veel mensen zal trekken. Mocht het ooit zover komen dan ben ik alvast in
Boeken en strips zijn wel heel wat anders, ook voor zo'n site. Maar áls Boekmeter dat ooit doet maak ik er een account aan. Nu heb ik er geen omdat ik nauwelijks meer boeken lees. Slechts op vakantie soms. 1 of 2 per jaar is het wel denk ik.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
En gevoelsmatig is het voor mij ook zo dat StripMeter gewoon op zichzelf dient te bestaan.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Hoe lang bestaan de overige Meter-sites eigenlijk?
MovieMeter heb ik altijd al gekend, van begin af aan, denk ik. BoekMeter en MusicMeter enige tijd later ontdekt en GamesMeter véél later. Zijn deze ongeveer gelijktijdig ontstaan?
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Sportmeter zou ik wel wat vinden. Op tv meter mogen (nog)geen sportprogramma's worden toegevoegd. Er zijn genoeg sportseries die er op zouden kunnen UFC, WWE, NJPW enz. De concepten heb ik al klaar als het zo ver is.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Alle radioprogramma's, net als tv-programma's. Van toen en nu. Van Evers staat op tot de Soul Show uit de jaren 80. Van Vara's vuurwerk tot de muzikale fruitmand van de EO. Van Raad een lied of niet met Willy Walden tot Beton met Alfred Lagarde. Enzovoort. Ik weet er wel een paar.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Op die manier. Ik zie daar niet meteen een toekomst in, maar wie weet.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Het hoeft ook niet persé, er is al een site waar veel radioprogramma's op staan. Maar dit format is natuurlijk beter.
NRT
-
- 815 berichten
- 485 stemmen
BierMeter zou ik ook nog wel zien zitten...
In afwachting daarvan:
(afbeelding)
een Meter Bier
Grtz,
JorisBIERmeter
Daar kan ik mij wel in vinden. 
aslan
-
- 99 berichten
- 6781 stemmen
Ik zou nog wel een meter site rond speciaalbier willen maken. Zoiets als untapped.
Maar de realiteit is echter dat ik eigenlijk al veel te weinig tijd heb voor de huidige sites. En ook wat betreft het vullen van bv. deze site of het vinden van genoeg vrijwilligers lijkt het me niet erg verstandig om de aandacht over nog meer sites te gaan verspreiden.
Ik heb alvast heel wat toe te voegen