• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.387 stemmen

Verjaardagen, getrouwd, geslaagd, bevallen, etc.

zoeken in:

Shaky

• 3736 berichten
  • 13056 stemmen

Beste TvMeter sympathisanten,

2017 zit er bijna op en dit leek ons als crew een goed moment om jullie allen te bedanken voor het afgelopen jaar. Alle users, bezoekers, toevoegers en stemmers hebben ervoor gezorgd dat deze website alsmaar blijft groeien, waarvoor onze oprechte dank. Maak er gezellige en liefdevolle feestdagen van met de mensen om jullie heen en ga 2018 met minstens net zoveel enthousiasme, liefde, geluk en wilskracht in; dan moet het wel een spetterend jaar worden.

http://crimespreemag.com/blog/wp-content/uploads/2014/04/al.jpg

Tot in 2018! Proost!

Namens de crew van TvMeter,

Hotshot,pulleke,Lolita en dikdik55

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Bedankt! Jullie ook, natuurlijk!

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst en alvast de beste wensen voor 2018.

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

Rob heeft het natuurlijk al prachtig verwoord hierboven, maar ik wil jullie bij dezen ook even persoonlijk een gelukkig en gezond 2018 toewensen! Fijne jaarwisseling straks.

Laat ik het jaar maar afsluiten met wat voor mij persoonlijk dé serie van 2017 was

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Een hele fijne jaarwisseling iedereen! Volgend jaar gaan we er weer alles aan doen om TvMeter tot de perfecte seriewebsite te maken (wat het natuurlijk al is )

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Mijn goede voornemen is dus, vandaag al even begonnen, meer reviews schrijven.

Iedereen de beste wensen voor 2018!

Shaky

• 3736 berichten
  • 13056 stemmen

Beste users,

De feestdagen staan weer voor de deur, het jaar is bijna afgelopen en 2019 kan niet wachten om te beginnen. Op seriegebied zijn we het afgelopen jaar behoorlijk verwend en het lijkt erop dat die trend zich volgend jaar voortzet. Ook deze website is weer flink gevuld het afgelopen jaar dankzij jullie. Er zijn talrijke nieuwe inschrijvingen geweest, veel stemmen en de nodige berichten. We willen jullie dan ook van harte bedanken voor jullie bijdrage aan de site en hopen jullie in het komende jaar dan ook weer te treffen op TvMeter.

Geniet van de feestdagen, rust lekker uit, bingewatch nog een serie of twee en tot in 2019!

https://wallup.net/wp-content/uploads/2016/07/19/14766-The_Simpsons-Homer_Simpson-748x421.jpg

Names de crew van TvMeter:

Hotshot, Lolita en dikdik55

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Op mijn beurt ook de beste wensen voor de crew en members. Vooral het enige dat echt van tel is: Een zo goed mogelijke gezondheid en veel mooie momenten met de mensen die oprecht om je geven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.