• 8.985.301 stemmen

The Roast (Comedy Central)

Vanavond is Giel Beelen aan de beurt in de Nederlandse versie.

Bekijk de 'roasters' van deze editie, onder leiding van Gijs Staverman

Deze ga ik zeker een keer bekijken (niet vanavond, Engels voetbal heeft altijd voorrang), maar ik vind de Nederlandse roasts toch wel veel minder dan de Amerikaanse. Laat staan de echte, originele roasts van Dean Martin; die waren echt geweldig. Vervlogen tijden....

Is tot nu toe wel geinig, maar ik zie liever de komieken zoals Pannekoek en Van Loon dan die semi-bekende Nederlanders die toch weinig met de gast zelf te maken hebben.

Hoop dat ze volgend jaar Peter R de Vries gaan roasten. Of een droom: Ivo Niehe. Die vat alles op als compliment.

avatar van Teunnis

Teunnis

Ik zapte toevallig langs toen het Peter Pannekoek zijn beurt was, en dat was weer genieten. Daarna kwam er een of andere vlogger langs en dat was zó niet-grappig dat ik het verder gelaten heb voor wat het is. Maar die Pannekoek, die kan dit wel.

TylerD zegt:

Maar die Pannekoek, die kan dit wel.

Helemaal mee eens. Ik heb het zojuist teruggekeken en inderdaad; hij was erg goed. Hij heeft trouwens erg goed naar de Amerikaanse versie gekeken en geluisterd want qua inhoud van de grappen lijken ze erg veel. Dat is verder geen kritiek; hij doet het gewoon prima.

Henry van Loon vond ik ook prima; eigen stijl, af en toe ook wat geleend van de grote meesters, maar overall gewoon sterk. De rest vond ik slecht tot ronduit beschamend, maar dat is meestal met 'niet-comedians'.

Onlangs de 'roast' gezien van ... Hoe heet hij ook weer? Gorden ... Enfin, ik vond dit pijnlijk om aan te zien. Niet grappig, extreem geforceerd, niets spontaan. Buiten een innerlijke gniffel hier of daar, was het beschamend slecht.

Dan toch liever de Amerikaanse. Waar hetzelfde probleem zich voordoet. Niet-comedians zijn zelden grappig.

avatar van renzoroy_mm

de volgende roastie is Bruce Willis en wordt 29 juli uitgezonden.

zie de trailer

Roast of Bruce Willis - I See Old People - YouTube

avatar van renzoroy_mm

wie heeft de roast van Bruce Willis gezien? Ik vond hem iig weer erg lachen .

Nog niet gezien, maar Comedy Central kennende komt die de komende weken nog wel 2 tot 3x per dag voorbij

Wie waren je favoriete roasters bij deze roast Tomtommer?

avatar van renzoroy_mm

dikdik55 Vond iedereen wel grappig, alleen Lil Rel Howery vond ik niet zo boeiend, maar ik ken die gast verder ook niet. Vooral surpise guest Demi Moore was erg grappig. Had ik niet verwacht.

Ik vond Edward Norton en Jeff Ross erg sterk. Bruce Willis vond ik wat minder. Dat was meer een voorleesbeurt.

avatar van renzoroy_mm

Lolita ja ok, maar Willis is natuurlijk ook geen komiek, maar hij heeft wel even duidelijk gemaakt dat Die HArd geen kerstfilm is, wat veel mensen denken....

Tomtommer en sowieso lacht Willis als laatste met dat salaris.

Jeff Ross vond ik het beste toen hij in die gevangenis de mensen roastte.

Hij was vlijmscherp, wisselde het wel weer af met vriendelijke opmerkingen, maar af en toe dacht ik echt dat zijn laatste uur geslagen had.

Ga er maar aan staan: voor 3000 jaar aan bajesklanten zoiets durven.