De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

avatar van brawljeff
Zojuist mijn 150ste 'recensie' geplaatst, dus ik sta voor even weer in de top 5. Ik moet mij er soms wel toe zetten, maar ik wil iedereen in 2020 aanmoedigen om altijd een stukje te schrijven over een seizoen dat je gezien hebt! Het is jammer dat sommige series veel stemmen hebben, maar geen reacties.

avatar van ZZ TOP
Goed bezig brawljeff.
Helemaal met je eens ook. Erg jammer om te zien dat bij veel series er zo weinig reacties zijn.
Ben zelf niet echt een groots schrijver, maar probeer af en toe toch een stukje te schrijven over een seizoen.

avatar van The Oceanic Six
brawljeff schreef:

Helemaal eens. Plaats eens reviews of hersenspinsels bij seizoenen mensen!

Zelf doe ik het wel geregeld, tenzij ik écht niks te melden heb over een serie.

avatar van 606
Heb de grens van 200 serie's bereikt

Aantal stemmen: 437 seizoenen, van 200 series

Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien: 4814

HALVE TAMME. (moderator)
Toevoeging nr. 800: Rise of Empires: Ottoman (2020).

jarno1975.

1800 toevoegingen. Congrats

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Thanks! Zelf deze "mijlpaal" gemist

avatar van Heino
Heino (moderator)
stinissen: 250 toevoegingen, gefeliciteerd!!!

avatar van brajoapau
brajoapau (crew)
Gefeliciteerd stinissen!

Mooie mijlpaal! Congrats stinissen

Ik ben geen held in het toevoegen van series, maar ik wil wel proberen bij elke serie die ik leuk vind of op een andere manier wil bespreken, hier iets neer te krabbelen.

avatar van JorisTVmeter
Persoonlijke mijlpaal: Aantal toevoegingen: 800