- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3308 stemmen
Zojuist mijn 150ste 'recensie' geplaatst, dus ik sta voor even weer in de top 5. Ik moet mij er soms wel toe zetten, maar ik wil iedereen in 2020 aanmoedigen om altijd een stukje te schrijven over een seizoen dat je gezien hebt! Het is jammer dat sommige series veel stemmen hebben, maar geen reacties.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zojuist mijn 150ste 'recensie' geplaatst, dus ik sta voor even weer in de top 5. Ik moet mij er soms wel toe zetten, maar ik wil iedereen in 2020 aanmoedigen om altijd een stukje te schrijven over een seizoen dat je gezien hebt! Het is jammer dat sommige series veel stemmen hebben, maar geen reacties.
Helemaal eens. Plaats eens reviews of hersenspinsels bij seizoenen mensen!
Zelf doe ik het wel geregeld, tenzij ik écht niks te melden heb over een serie.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Heb de grens van 200 serie's bereikt
Aantal stemmen: 437 seizoenen, van 200 series
Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien: 4814
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Toevoeging nr. 800: Rise of Empires: Ottoman (2020).
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
loes.
1800 toevoegingen. Congrats
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Thanks! Zelf deze "mijlpaal" gemist 
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Mooie mijlpaal! Congrats Mza
Panta Rei_mm
-
- 36 berichten
- 0 stemmen
Ik ben geen held in het toevoegen van series, maar ik wil wel proberen bij elke serie die ik leuk vind of op een andere manier wil bespreken, hier iets neer te krabbelen.

JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Persoonlijke mijlpaal: Aantal toevoegingen: 800 
Slater (crew films & series)
-
- 1346 berichten
- 8967 stemmen
Yak heeft vandaag zijn 100e seizoen toegevoegd, gefeliciteerd met deze mijlpaal!
O, wauw! Is het zo snel gegaan? Tof
Nou, op naar de volgende 100 dan! Hartelijk bedankt!
Mac Hammer Fan
-
- 6021 berichten
- 7444 stemmen
En vandaag hebben we weer een jubilaris: k-pax-boy heeft zojuist zijn 200e seizoen toegevoegd, van harte gefeliciteerd en bedankt voor al je goede werk!
Jij ook bedankt, Beste Heino. 
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3308 stemmen
En de volgende jubilaris is Lolita, met een slordige 800 toevoegingen! Van harte gefeliciteerd, en bedankt voor een astronomisch aantal aan mooie toevoegingen!
Leuk, dank voor de vermelding! Op naar de volgende 800.
Mac Hammer Fan
-
- 6021 berichten
- 7444 stemmen
En k-pax-boy gaat vrolijk verder, vandaag hebben we zijn 300e toegevoegde seizoen mogen verwelkomen! Hartelijk dank voor je vele werk!
Dank u wel voor de vermelding maar ook voor jullie inzet. 
Mac Hammer Fan
-
- 6021 berichten
- 7444 stemmen
Nogmaals dank u wel voor de vermelding maar ook voor jullie inzet. 
Slater (crew films & series)
-
- 1346 berichten
- 8967 stemmen
Oof, had helemaal geen idee, gaat erg snel. Bedankt voor de woorden en de constante feedback. Tegenwoordig iets minder actief, maar ik zal mijn oorspronkelijke hobby niet in de steek laten
Op naar de volgende 200! 

Suitehome
-
- 865 berichten
- 609 stemmen
Vandaag mijn 100e mini serierecensie toegevoegd. Ik heb mij voorgenomen van elke serie die ik kijk (sinds maart 2020), een korte recensie te schrijven op MM. Ook handig voor mijn eigen administratie (en geheugen). Het is hier al wel eens eerder gezegd - door o.a. Lolita- maar ik mis een beetje andere gebruikers die regelmatig inhoudelijke feedback geven. Bij series blijft dat wat achter. Jammer!
Nóg een mijlpaal: mijn eerste serietoevoeging is geplaatst
. Het was als toewerken naar de Olympische Spelen; doorzetten, diepe dalen, niet opgeven, blijven gaan. Met veel dank aan mijn coach nomore
1AngryMan (moderator series)
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Vandaag mijn 100e mini serierecensie toegevoegd. Ik heb mij voorgenomen van elke serie die ik kijk (sinds maart 2020), een korte recensie te schrijven op MM. Ook handig voor mijn eigen administratie (en geheugen). Het is hier al wel eens eerder gezegd - door o.a. Lolita- maar ik mis een beetje andere gebruikers die regelmatig inhoudelijke feedback geven. Bij series blijft dat wat achter. Jammer!
Nóg een mijlpaal: mijn eerste serietoevoeging is geplaatst
. Het was als toewerken naar de Olympische Spelen; doorzetten, diepe dalen, niet opgeven, blijven gaan. Met veel dank aan mijn coach nomore
Heel leuk, en een goed voornemen! Dat kan de site mooi gebruiken 
En, om in de analogie te blijven: ik heb je een verkeerde schaatsbaanwissel toegeroepen, dus het had in minder stappen gekund
En je hebt de Olympische vlam uiteindelijk trots mogen dragen! Ga vooral zo door