• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.060 films
  • 12.206 series
  • 33.976 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.001 gebruikers
  • 9.371.747 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3308 stemmen

Zojuist mijn 150ste 'recensie' geplaatst, dus ik sta voor even weer in de top 5. Ik moet mij er soms wel toe zetten, maar ik wil iedereen in 2020 aanmoedigen om altijd een stukje te schrijven over een seizoen dat je gezien hebt! Het is jammer dat sommige series veel stemmen hebben, maar geen reacties.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2187 stemmen

Goed bezig Lolita.

Helemaal met je eens ook. Erg jammer om te zien dat bij veel series er zo weinig reacties zijn.

Ben zelf niet echt een groots schrijver, maar probeer af en toe toch een stukje te schrijven over een seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

brawljeff schreef:

Zojuist mijn 150ste 'recensie' geplaatst, dus ik sta voor even weer in de top 5. Ik moet mij er soms wel toe zetten, maar ik wil iedereen in 2020 aanmoedigen om altijd een stukje te schrijven over een seizoen dat je gezien hebt! Het is jammer dat sommige series veel stemmen hebben, maar geen reacties.

Helemaal eens. Plaats eens reviews of hersenspinsels bij seizoenen mensen!

Zelf doe ik het wel geregeld, tenzij ik écht niks te melden heb over een serie.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Heb de grens van 200 serie's bereikt

Aantal stemmen: 437 seizoenen, van 200 series

Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien: 4814

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Toevoeging nr. 800: Rise of Empires: Ottoman (2020).

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

loes.

1800 toevoegingen. Congrats

jarno1975 (Moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Thanks! Zelf deze "mijlpaal" gemist

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Mza: 250 toevoegingen, gefeliciteerd!!!

brajoapau (moderator series)

• 789 berichten
  • 225 stemmen

Gefeliciteerd Mza!

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Mooie mijlpaal! Congrats Mza

Panta Rei_mm

• 36 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben geen held in het toevoegen van series, maar ik wil wel proberen bij elke serie die ik leuk vind of op een andere manier wil bespreken, hier iets neer te krabbelen.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Persoonlijke mijlpaal: Aantal toevoegingen: 800

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Yak heeft vandaag zijn 100e seizoen toegevoegd, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Slater (crew films & series)

• 1346 berichten
  • 8967 stemmen

Heino schreef:

Yak heeft vandaag zijn 100e seizoen toegevoegd, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

O, wauw! Is het zo snel gegaan? Tof Nou, op naar de volgende 100 dan! Hartelijk bedankt!

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

En vandaag hebben we weer een jubilaris: k-pax-boy heeft zojuist zijn 200e seizoen toegevoegd, van harte gefeliciteerd en bedankt voor al je goede werk!

Mac Hammer Fan

• 6021 berichten
  • 7444 stemmen

Heino schreef:

En vandaag hebben we weer een jubilaris: k-pax-boy heeft zojuist zijn 200e seizoen toegevoegd, van harte gefeliciteerd en bedankt voor al je goede werk!

Jij ook bedankt, Beste Heino.

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Congrats

1AngryMan (moderator series)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Hartelijk gefeliciteerd, Yak en k-pax-boy!

En hartelijk dank voor al jullie goede en mooie toevoegwerk, doen jullie super

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

En de volgende jubilaris is Lolita, met een slordige 800 toevoegingen! Van harte gefeliciteerd, en bedankt voor een astronomisch aantal aan mooie toevoegingen!

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3308 stemmen

1AngryMan schreef:

En de volgende jubilaris is Lolita, met een slordige 800 toevoegingen! Van harte gefeliciteerd, en bedankt voor een astronomisch aantal aan mooie toevoegingen!

Leuk, dank voor de vermelding! Op naar de volgende 800.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

En k-pax-boy gaat vrolijk verder, vandaag hebben we zijn 300e toegevoegde seizoen mogen verwelkomen! Hartelijk dank voor je vele werk!

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

En de volgende jubilaris heeft zich al weer aangediend: Goezzzz heeft vandaag zijn 200e seizoen toegevoegd! Ook jij bedankt voor al je werk!

Mac Hammer Fan

• 6021 berichten
  • 7444 stemmen

Heino schreef:

En k-pax-boy gaat vrolijk verder, vandaag hebben we zijn 300e toegevoegde seizoen mogen verwelkomen! Hartelijk dank voor je vele werk!

Dank u wel voor de vermelding maar ook voor jullie inzet.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Het wordt een beetje eentonig, maar k-pax-boy heeft opnieuw een mijlpaal bereikt: zijn 400e toevoeging is net gearriveerd op de site! Wederom bedankt voor al je werk en tot binnenkort op deze plek

Mac Hammer Fan

• 6021 berichten
  • 7444 stemmen

Nogmaals dank u wel voor de vermelding maar ook voor jullie inzet.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

En vandaag is het de beurt aan Yak die zijn 200e seizoen op de site heeft gezet. Gefeliciteerd en bedankt voor je vele werk!

Slater (crew films & series)

• 1346 berichten
  • 8967 stemmen

Oof, had helemaal geen idee, gaat erg snel. Bedankt voor de woorden en de constante feedback. Tegenwoordig iets minder actief, maar ik zal mijn oorspronkelijke hobby niet in de steek laten Op naar de volgende 200!

Suitehome

• 865 berichten
  • 609 stemmen

Vandaag mijn 100e mini serierecensie toegevoegd. Ik heb mij voorgenomen van elke serie die ik kijk (sinds maart 2020), een korte recensie te schrijven op MM. Ook handig voor mijn eigen administratie (en geheugen). Het is hier al wel eens eerder gezegd - door o.a. Lolita- maar ik mis een beetje andere gebruikers die regelmatig inhoudelijke feedback geven. Bij series blijft dat wat achter. Jammer!

Nóg een mijlpaal: mijn eerste serietoevoeging is geplaatst . Het was als toewerken naar de Olympische Spelen; doorzetten, diepe dalen, niet opgeven, blijven gaan. Met veel dank aan mijn coach nomore

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Suitehome schreef:

Vandaag mijn 100e mini serierecensie toegevoegd. Ik heb mij voorgenomen van elke serie die ik kijk (sinds maart 2020), een korte recensie te schrijven op MM. Ook handig voor mijn eigen administratie (en geheugen). Het is hier al wel eens eerder gezegd - door o.a. Lolita- maar ik mis een beetje andere gebruikers die regelmatig inhoudelijke feedback geven. Bij series blijft dat wat achter. Jammer!

Nóg een mijlpaal: mijn eerste serietoevoeging is geplaatst . Het was als toewerken naar de Olympische Spelen; doorzetten, diepe dalen, niet opgeven, blijven gaan. Met veel dank aan mijn coach nomore

Heel leuk, en een goed voornemen! Dat kan de site mooi gebruiken

En, om in de analogie te blijven: ik heb je een verkeerde schaatsbaanwissel toegeroepen, dus het had in minder stappen gekund En je hebt de Olympische vlam uiteindelijk trots mogen dragen! Ga vooral zo door

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Hij is niet te stoppen, k-pax-boy heeft vandaag zijn 500e seizoen toegevoegd! Wederom gefeliciteerd met deze mijlpaal en ga zo door

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.