De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

jakkepoes
Gefeliciteerd allen. Schiet lekker op zo met de site. Ik heb nog een lijst achter de hand die 1000 haal ik zeker wel.

HALVE TAMME. (moderator)
Daar twijfelen wij niet aan jakkepoes??

brajoapau (crew)
brawljeff heeft inmiddels 700 toevoegingen aangetikt. Proficiat en op naar de 800!

Congrats brawljeff

Gefeliciteerd brawljefff

jakkepoes
Feli brawljeff

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Black Mirror - Seizoen 5 (2019) was alweer mijn 1250e toevoeging

brajoapau (crew)
Heino is inmiddels de 900 toevoegingen gepasseerd. Proficiat en op naar de 1000!

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Proficiat Heino !

brajoapau (crew)
JorisTVmeter heeft zonet 700 toevoegingen aangetikt. Proficiat en op naar de 800!

Toppertje Heino

Goed bezig JorisTVmeter

brajoapau (crew)
Het gaat wat langzamer dan sommige andere toevoegers hier, maar tussen al mijn crewwerkzaamheden door heb ik eerder vandaag de kaap van 600 toevoegingen behaald.

Toevoeging nr. 1000: E.N.G. - Seizoen 5 (1993-1994). Inmiddels alweer 1002

Heino congrats!

1500ste bericht heb ik speciaal voor dit topic bewaard! Inmiddels alweer 1501

Santé!

avatar van Esteban
Ik ga mezelf feliciteren: The Dragon Prince (s3) was toevoeging #100 voor mij.

Congrats Esteban?

avatar van The Oceanic Six

Ik zie nu pas dat ik op plek 1 sta

Kom op mensen, reviewen die series! Schrijven!

avatar van Donkerwoud
Grrrr...!

avatar van ZAP!
Je moet mij ook nog inhalen! Maar gefeliciteerd met 60!

Bericht aangepast?

avatar van ZAP!
Haha, okay dan. Waar kan je zulke lijstjes vinden, btw (wie de meeste reviews heeft, etc.)? -edit- Lama, ik zie het al; Gebruikers met de meeste meningen.

HALVE TAMME. schreef:
Bericht aangepast?
"Er zijn nog 9 wachtenden voor u."

avatar van arevee
Ik zie net dat ik 2000 seizoenen (eigenlijk 2001 al ondertussen) gezien heb. Verbaast me toch wel ergens, ik voel mezelf meer "filmkijker" dan "seriekijker" maar heb nu ondertussen blijkbaar toch meer seizoenen van series gezien dan films... . Ook al komt mijn moviemeteracc niet 100% overeen met het aantal geziene films, dat doet mijn tvmeteracc ongetwijfeld ook niet dus dat zal mekaar wel min of meer opheffen... .

brajoapau (crew)
Tussen al mijn crewwerkzaamheden door inmiddels de kaap van 1000 toevoegingen gepasseerd. Kort applausje voor mezelf!

avatar van ZZ TOP
Lekker bezig brajoapau! Een mooier kerstcadeau kan je niet wensen toch