De Site / Gebruikers / Welke serie volg je momenteel?

Privacy settings - hln.be

Dertigers krijgt een tweede seizoen.

avatar van Dogie Hogan
Deadwood - seizoen 2 (Blu-ray)
Poldark - seizoen 1 (NPO)
UFO - seizoen 1 (Blu-ray)

avatar van Robbie.T.
Brooklyn Nine-Nine - seizoen 5 gezien; bijzonder leuk weer. Zojuist begonnen met Sex Education - Seizoen 1 (2019), maar na het zien van de eerste aflevering denk ik dat ik het daarbij laat.

avatar van Esteban
Ik zou doorbijten, de eerste twee afleveringen vond ik ook niet echt goed. Daarna gaat het blijvend in stijgende lijn op zowat alle mogelijke vlakken. En hetgeen wat mij in het begin niet echt beviel, verdween haast volledig. Enfin, zo denk ik erover tenminste.

avatar van Robbie.T.
Hmm... ik heb er een hard hoofd in Esteban. Eerste twee afleveringen gezien maar dit is zo vreselijk flauw en kinderachtig. Nou vooruit, ik kijk nog even door maar ik zie dit niet snel verbeteren.

Lost-seizoen 3
Oz - seizoen 1

Robbie.T. schreef:

Ik had hetzelfde gevoel bij die eerste twee afleveringen. Dat verdween volledig bij de latere afleveringen. Ontzettend blij dat ik doorgebeten heb. Maar ik kan natuurlijk niemand verplichten. 'k Wil het ook niet op mijn geweten dat iemand tegen zijn zin een paar uren van z'n leven verloren is.

avatar van Robbie.T.
Ik heb de show afgekeken Esteban.....

avatar van Esteban
Escape at Dannemora (2018)

Sterk. Nog geen seconde spijt dat ik hier op gegokt heb. Zo goed als zeker iets voor de top 10 van dit (nuja, vorig) jaar.

avatar van ZZ TOP
Ben momenteel aardig wat series aan het volgen.

Ozark - (seizoen 2)
Under The Dome - (seizoen 3)
The Haunting of Hill House
Sacred Games (nog meer mensen die deze serie hebben gevolgd of aan het kijken zijn?)

En voor tussendoor kijk ik nog:

Family Guy - (seizoen 12)
Bojack Horsemen - (seizoen 3)

avatar van Robbie.T.
Derek - Seizoen 1 (2012-2013) herbekijken, wat een geweldige serie is dat toch .

avatar van renzoroy
Ben bezig met Sick Note (bijna klaar) en begonnen aan The Vampire Diaries. Dan kijk ik nog elke week The Rookie, Brooklyn Nine Nine, You're The Worst, The Neighbourhood, Blindspot, Last Man Standing, Young Sheldon, Big Bang Theory, Mom, The Blacklist, I Am The Night, The Resident, The Orville, Man With A Plan, Riverdale, I'm Sorry, Siren, Deadly Class, Schitt's Creek, Manifest, The Good Doctor, A Million Little Things, Tin Star, The Passage, Shameless (US), SMILF, Lethal Weapon, Single Parents, Charmed (2018), Supernatural en Schitt's Creek,

avatar van Robbie.T.
Eens kijken of t wat is:
Ghoul (2018)

avatar van Dorstigjimmyke
Mijn les nog altijd niet geleerd om gewoon een of twee series te kijken. Ik was dus bezig met Lost, Oz en Friends. Ondertussen heb ik daar ook The Punisher en Scream (tweede seizoen) aan toegevoegd. Daarnaast kijk ik ook nog altijd gewoon via de Vlaamse televisie programma's zoals de luizenmoeder. Probleem is dat je op een avond meestal maar 3 à 4 uurtjes hebt om televisie te kijken. Je moet nog eten, een uurtje sporten,... En voor je het weet stapelen de series zich weer op.

jakkepoes
Als ik zoals vandaag vrij ben kijk ik zoveel mogelijk afleveringen van 1 serie. daarom duurt het bij mij soms wat langer voordat ik een serie afkijk.
In de avonduren als mijn wederhelft er is kijken we gezamenlijke series.
Ik heb nu Springvloed gekeken en vanavond de laatste van Judas. Bijkomend voordeel is dat je van de commerciëlen de reclame 7 minuten kan doorspoelen.

Ik denk dat ik wel 35 series ter gelijke tijd kijk vooral ziekenhuis series hebben mijn voorkeur en drama en thrillers...

avatar van ZAP!
Kijk er ook meerdere tegelijk, nog steeds, maar 35...?!

Nu Springvloed, Maigret, Lewis, Wallander (laatste 2 schieten er regelmatig bij in) en uiteraard weer Per Seconde Wijzer en 2 Voor 12 die aan een nieuw seizoen begonnen zijn - nog niet op TvM!

Tussendoor Fargo s3 en 2 (nog eens) even gebinged. En zelfs de finale van Heel Holland Bakt gezien...

avatar van renzoroy
behalve mijn wekelijkse lijst was ik laatst begonnen aan Call Me Fitz. Geweldige serie met Jason Priestley. Net begonnen met het 4e seizoen.

Call Me Fitz

avatar van Robbie.T.
Na Final Space ga ik toch maar eens beginnen aan Mr. Mercedes - Seizoen 2 (2018). Ik vrees er een beetje voor.

avatar van Esteban
Bij mij staat alles tegen mijn wil al even op pauze, maar eerstvolgend is absoluut The Umbrella Academy. Can't wait.

avatar van ZAP!
Breaking Bad afgerond. Raar hoe een serie tegelijk kan afstoten en aantrekken. Door met...?

avatar van Robbie.T.
Klaar met Mr. Mercedes - seizoen 2, The Escape Artist, YOU - seizoen 1 en Buddy Thunderstruck - seizoen 1.

Tijd om te beginnen aan The Good Place - Seizoen 3 (2018-2019) en thuis gaan we samen kijken naar The Sinner - Seizoen 2 (2018). Hopelijk kunnen beide seizoenen tippen aan de voorafgaande seizoenen.

avatar van Robbie.T.
Klaar met seizoen 3 van The Good Place. Ik zie dat het geschil tussen Netflix en The Walking Dead voorbij is, laat ik dan maar verder gaan waar ik daar gebleven was: The Walking Dead - Seizoen 7 (2016-2017).

avatar van Robbie.T.
Ook maar iets simpels voor tussendoor kijken: All Night - Seizoen 1 (2018).

jakkepoes
Bezig met Tin Star seizoen 2. Ik hou wel van dit soort Tarantino achtige verhaallijnen.