- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Spartacus - Seizoen 2 even aan de kant geschoven.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Whahahahaha. Thnx 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4310 stemmen
Ik kijk op dit moment vooral korte series met de occasional aflevering van Billions tussendoor.
Future Man - S2
Bojack Horseman - S2
Derry Girls - S2
---Billions - S2
Geralt of rivia_mm
-
- 24 berichten
- 0 stemmen
Ben op het moment wat uitgeken op netflix heeft iemand hier nog tips hou van game of thrones stranger things en the simpsons en ook wel van series als CSI .
stinissen (crew series)
-
- 23777 berichten
- 77501 stemmen
Dat is te overzien. Wordt zoeken naar een andere goede serie om die tien dagen te overbruggen. Mar de plastico werd me aangeraden door iemand. Schijnt ook een goede Spaanse serie te zijn.
Ik ben nu bezig met The Truth about the Harry Quebert Affair (2018) meer dan aardig
En net afgerond Mindhunter - Seizoen 2 (2019) AANRADER ook afgerond Swamp Thing - Seizoen 1 (2019) ( niet mijn ding ik ben geen fan van de Marvel en DC series 
Deze was ook meer dan redelijk The Name of the Rose - Seizoen 1 (2019)
hatebreeder
-
- 1113 berichten
- 922 stemmen
Ik vond The truth about the Harry Quebert affaire erg goed. Die andere twee series heb ik nog niet gezien. Wellicht me ook eens aan wagen.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
Fargo s1, 2 en 3 nog maar es. 1 klaar - blijft een intrigerend seizoen. Ondertussen verder met Wallander en Maigret, maar die schieten flink op.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4655 stemmen
Penny Dreadful (S1)
De twaalf (S1)
London Kills (S1)
En ben vrij veel van fc de kampioenen aan het herkijken momenteel
.
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
Maigret (die met Bruno CrEmer)
Hollands Hoop
Binnenkort nog verder met s2 van The Deuce en beginnen met Riviera s1.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
(Onbekend op TV-Meter; IMDb:https://www.imdb.com/title/tt9468278/ )
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
tommykonijn
-
- 5206 berichten
- 2407 stemmen
Na het (voorlopig) afronden van The 100, heb ik gisteren een begin gemaakt aan YOU - Seizoen 1 (2018).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vanaf donderdag a.s. : KLEM, seizoen 3.

