menu

De Site / Gebruikers / Welke serie volg je momenteel?

zoeken in:
All Night was drie keer niks, seizoen 7 van The Walking Dead heb ik afgerond en dan is het nu tijd voor: After Life - Seizoen 1 (2019). Heel erg veel zin in!

After Life was geweldig, nu verder met The Walking Dead - Seizoen 8 (2017-2018).

ZAP! schreef:
Door met...?
Bloodline s1. Was net de moeite. Door met... Vinyl.

ZAP!

Vinyl is 1 van de beste series ever. Helaas na 1 seizoen al gecancelled door HBO (terwijl ze het eerst wel hadden verlengd voor een 2e seizoen )

renzoroy schreef:
Vinyl is 1 van de beste series ever.
Ik hoop dat ik het met je eens ga zijn.

HALVE TAMME. (moderator)
Gaat goed komen ZAP! Gaat goed komen!

jakkepoes
Tin Star seizoen 2. Bevalt me beter dan seizoen 1.
Baptiste, valt ook niet tegen.
Break Free, is op BNN. Moet ook eigenlijk op de site. Ga ik wel achteraan.

Het gaat hier héél moeizaam met de series tegenwoordig.

BEZIG :

- After Life (S1) Nog niet helemaal verkocht
- Love, Death + Robots (S1) Almost there
- Studio Tarara (S1) Almost there
- Gent West (S2) Net gestart, noodgedwongen ivm volle decoder

STILGEVALLEN :

- Kidding (S1) Wegens gebrek aan subs, gevoel dat ik teveel mis
- Hilda (S1) Komt er niet echt meer van
- Final Space (S1) Zo lang geleden dat ik de eerste helft zag, dat ik mij niet genoeg meer herinner

OP DE PLANNING :

- The Umbrella Academy (S1) Wachtend op het goede moment
- Undercover (S1) Wachtend op Netflix

You. Ben nu bij aflevering 8 en al grote fan: humoristisch, spannend en met lekker veel vaart in.

Ik nu wekelijks: Schitt's Creek, You're The Worst, Splitting Up Together, American Gods, Charmed (2018), SMILF, The Rookie, Miracle Workers, Supernatural, Superstore, Brooklyn 9-9, The Resident, the Act, The Fix, Riverdale, Pretty Little Liars: The Perfectionists, Whiskey Cavalier, A.P. Bio, Better Things, Flack, Proven Innocent, The Blacklist, Blindspot, Last Man Standing, Good Girls, The Walking Dead, The Neighborhood, Single Parents, 9-1-1, The Enemy Within, Man With A Plan, Gotham, The Big Bang Theory, Young Sheldon, The Orville, Tin Star.

Tussendoor kijk ik Major Crimes (ben bij seizoen 4), The OA seizoen 2 (aflevering 4), Impulse (aflevering 3) en ben met mijn vriendin begonnen aan The Vampire Diaries (zijn nu bij seizoen 1 ep 13 en Supernatural seizoen 3 ep 9, heeft zij nog nooit gezien)

Lol, zo'n gigantische lijst gevolgd met ... "Tussendoor kijk ik ..."

Haha wow... Renzoroy, slaap jij eigenlijk nog?

Pepino.

Ja zeker, en werk ook nog eens 40 uur in de week.

Gewoon goed plannen

renzoroy schreef:
Vinyl is 1 van de beste series ever.
Helaas, niet voor mij.

Treme - Seizoen 3 (2012) klaar, binnenkort s4 ook maar even doen. En Homeland - Seizoen 1 (2011) daarna aan de beurt.
Ondertussen door met Wallander (dvd), Endeavour - Seizoen 6 (2019) (tv), Lewis (dvd) en Maigret (dvd, prachtserie).

Futurama schiet er flink bij in; 1 of 2 afl. is ook al gauw genoeg.

seizoen 3 van santa clarita diet aan het bingen nog steeds een geweldige en hilarische serie

Klaar met Endeavour s6, verder met Sthlm Requiem, Treme s4 vannacht gekeken, tussendoor de gebruikelijke Maigret, Lewis en Wallander. Nog even een Futurama tussendoor, maar binge-watchen gaat daarmee echt niet meer... Homeland nog in de ijskast. -edit- en nog een afl. Cracker.

jakkepoes
Married at First Sight. Ink master Meester der Lage Landen. Soof. Kopen zonder Kijken. Sthlm Requiem

HALVE TAMME. (moderator)

Prison Break - Seizoen 5 (2017) en vanmorgen ook een begin gemaakt aan The Keepers (2017). Ik vind dat ik wat te weinig documentaires kijk en dit leek me wel een interessante om mee te beginnen. Hierna heb ik onder meer Dark Tourist - Seizoen 1 (2018) en enkele natuurdocumentaires op het oog.

Weer een paar van Cracker gekeken en weer es begonnen aan de Masters of Horror reeks (Jenifer en Deer Woman).
Verder nog Morten en Unforgotten s3. Lewis, Maigret en Wallander on hold.

Cracker zit er alweer op. Unforgotten ook. Begonnen met Informer. Verder met Morten.

ZAP! schreef:
weer es begonnen aan de Masters of Horror reeks (Jenifer en Deer Woman).
[/i].

Masters of Horror was altijd erg vet. Niet allemaal even goed. Zelf vond ik Pelts, Family, Haeckel's Tale, Imprint en Jenifer het leukst

Heb je Fear Itself ook gezien? (zou in eerste instantie seizoen 3 van MOH worden)

Nee, niet gezien, misschien nog es ergens opsnorren. Vind de MoH-reeks gemiddeld wel leuk, ondanks dat horror steeds minder aan mij besteed is - soms heb je van die buien. Imprint en Jenifer behoren ook tot mijn favorieten, die anderen moet echt eerst es weer zien...

HALVE TAMME. (moderator)
Spartacus - Seizoen 2 (2012).

The Punisher - Seizoen 1 (2017). Gister mee begonnen en ga als een trein. Afl. 10. Lekker hoor!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:54 uur

geplaatst: vandaag om 22:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.