- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
DjFrankie
-
- 3001 berichten
- 3097 stemmen
Vandaag begonnen met Perception.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13429 berichten
- 1202 stemmen
DVD-T
-
- 15378 berichten
- 2839 stemmen
Jessica Jones. Eerste twee afleveringen er op zitten. Tot nu toe erg fijn.
niethie
-
- 7308 berichten
- 6524 stemmen
Seizoen 1 van Friday Night Lights maar ben nog niet helemaal overstag...
AHWA_mm
-
- 51 berichten
- 0 stemmen
Wacht maar tom, seizoen 1 is het beste seizoen van FNL, dus ik weet zeker dat je overtuigd zult zijn als het voorbij is. Voor mij een van de weinige seizoenen die 5 sterren krijgt.
Ik ben zelf bezig aan Jessica Jones. Ergens bij afl 6 geloof ik.
Fueledable
-
- 230 berichten
- 3203 stemmen
Ik volg momenteel alleen The Walking Dead. Ik loop een beetje achter met de hype. Ik ben vandaag begonnen aan seizoen 3.
Hierna wil ik Jessica Jones gaan volgen.
Pastichio Rocker_mm
-
- 23 berichten
- 0 stemmen
Ik ben momenteel bezig met Ghost in the Shell: SAC 2nd Gig en daarna is het weer tijd voor een herhaling van Millennium.
joolstein
-
- 9156 berichten
- 7609 stemmen
Natuurlijk de The Walking Dead!!
Verder Ash vs. The Evil Dead : Fantastische serie!!
Jessica Jones deel 6 gezien ( middelmatig voor mij!)
Marvel Agent of S.H.I.E.L.D. Erg goed gedaan door een verhaal te creëren om de Avengers heen.
Aquarius Flower power en Charlie Manson Sublieme drama/thriller!
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10801 berichten
- 2730 stemmen
Momenteel volg ik:
Californication - Seizoen 4 (2011)
Sons of Anarchy - Seizoen 7 (2014)
The Americans - Seizoen 1 (2013)
White Collar - Seizoen 1 (2009-2010) (5 afleveringen gezien maar denk niet dat ik deze nog verder ga kijken)
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Californication seizoen 5, nu midden in het seizoen. Het lijkt een beetje een nieuwe start na seizoenen 1, 2, 3 en 4. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, aangezien de 1e 4 seizoenen voor mij een climax waren, met seizoen 4 als fantastisch eind daarvan.
Hopelijk wordt het niveau van seizoen 4 weer opgepakt, vind het nu iets te tam.
brawljeff
-
- 2772 berichten
- 3163 stemmen
Ik volg momenteel:
American Horror Story seizoen 5. Staat nog niet op TvMeter zo te zien
Black Mirror - Seizoen 2 (2013) Seizoen 2
Freaks and Geeks kijk ik af en toe een aflevering van
Verder begin ik aan Homeland - Seizoen 4 (2014) zodra die deze maand op Netflix komt te staan.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10801 berichten
- 2730 stemmen
Verder begin ik aan Homeland - Seizoen 4 (2014) zodra die deze maand op Netflix komt te staan.
Ah bedankt voor de tip. Wist niet dat S4 binnenkort op Netflix verschijnt.
brawljeff
-
- 2772 berichten
- 3163 stemmen
Ah bedankt voor de tip. Wist niet dat S4 binnenkort op Netflix verschijnt.
Daar kun je Te verschijnen series op Netflix - Netflix Nederland - Films en Series on demand - netflix-nederland.nl voor volgen. Er staat eind 2015, dus dat moet deze maand dan wel zijn.
Fueledable
-
- 230 berichten
- 3203 stemmen
Ik volg nog steeds The Walking Dead. Ik ben nu bij seizoen vier. Ik heb nu ook de eerste twee afleveringen van seizoen één van Carnivàle gezien, samen met tom.
Aflevering één vond ik niet zo boeiend, maar na aflevering twee heb ik er meer vertrouwen in gekregen.
centurion81
-
- 2038 berichten
- 1820 stemmen
Oei dat zijn er nogal wat:
Nanatsu no Taizai (TV Series 2014? ) - IMDb
Sidonia no Kishi (TV Series 2014? ) - IMDb
Miss Fisher's Murder Mysteries (TV Series 2012? ) - IMDb
Grace and Frankie (TV Series 2015? ) - IMDb
Jessica Jones (2e seizoen nog niet bevestigd)
Op GoT na kijk ik alles via de Nederlandse versie van Netflix
DjFrankie
-
- 3001 berichten
- 3097 stemmen
Revenants en american horror story 5
DjFrankie
-
- 3001 berichten
- 3097 stemmen
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Spontaan weer eens Prison Break opgezet. S1E19 en S1E20, en wat zijn ze verrekte goed.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Momenteel alleen nog: "The incredible Dr. Jan Pol".
Valt onder docu-series geloof ik.
Wacht op laatste 7 episodes van Hell on Wheels - seizoen 5 (2016)
Twijfel nog over "Flikken Rotterdam - seizoen 1 (2016)".
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13429 berichten
- 1202 stemmen
Vannacht Narcos afgerond. WOW.
KIC4You_mm
-
- 3 berichten
- 15 stemmen
Had berserk en bebop jaren geleden al eens eerder helemaal bekeken, al zowat alles vergeten.
Meesterwerken in ieder geval. Was van plan om ze gister aan tvmeter toe te voegen, al was het mij teveel werk om beschrijving van alle afleveringen te vertalen. Met gamesmeter en moviemeter ging het toevoegen wel wat sneller en gemakkelijker in ieder geval.
johannesA_mm
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Breaking Bad seizoen 4 en Homeland seizoen 3.
misterfool
-
- 367 berichten
- 724 stemmen
Vandaag begonnen. Als science fictionfan moet ik deze serie toch eens een keer kijken. Daarna gelijk Serenity(de film) weer eens bekijken.
FRIPI_mm
-
- 49 berichten
- 0 stemmen
Heroes Reborn
Tessa
The Colony
The Shannara Chronicles
Grimm
The Strange Truth (docu)
Vechtershart ff in een dagje gekeken.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Te veel:
American Crime
American Crime Story (zodra deze begint in februari)
American Horror Story
Awkward.
Beauty and the Beast
CSI: Cyber
Haven (net afgelopen)
Heroes Reborn (bijna afgelopen)
How to Get Away With Murder
Once Upon a Time
Orange is the New Black
Person of Interest
Pretty Little Liars
Quantico
Scandal
Secrets & Lies
Supernatural
The Fosters
The Walking Dead
Unforgettable (net mee begonnen).
Nederlandse series Moordvrouw en Celblok H. Enkele shows die hier nog niet op de site kunnen en als ik zit heb af en toe GTST.
only1ELEANOR
-
- 186 berichten
- 360 stemmen
Penny Dreadful
Grimm
Sleepy Hollow
En de nieuwe serie 11.22.63 wil ik gaan volgen als het mogelijk is als die hard Stephen King fan
alexspyforever
-
- 21062 berichten
- 2328 stemmen
Vroeger veel van gezien maar nu heb ik de box met alle seizoenen en kijk ik ze op volgorde. Ben nu bij seizoen 2. Zie dat enkel de 2 eerste seizoenen online staan. Dat is iets waar ik me binnenkort mee kan bezighouden dan.