De Site / Gebruikers / Welke serie volg je momenteel?

avatar van DjFrankie
Vandaag begonnen met Perception.

Perception (TV Series 2012?2015) - IMDb

avatar van DVD-T
Jessica Jones. Eerste twee afleveringen er op zitten. Tot nu toe erg fijn.

avatar van niethie
Seizoen 1 van Friday Night Lights maar ben nog niet helemaal overstag...

AHWA
Wacht maar niethie, seizoen 1 is het beste seizoen van FNL, dus ik weet zeker dat je overtuigd zult zijn als het voorbij is. Voor mij een van de weinige seizoenen die 5 sterren krijgt.

Ik ben zelf bezig aan Jessica Jones. Ergens bij afl 6 geloof ik.

avatar van Fueledable
Ik volg momenteel alleen The Walking Dead. Ik loop een beetje achter met de hype. Ik ben vandaag begonnen aan seizoen 3.

Hierna wil ik Jessica Jones gaan volgen.

Pastichio Rocker
Ik ben momenteel bezig met Ghost in the Shell: SAC 2nd Gig en daarna is het weer tijd voor een herhaling van Millennium.

avatar van joolstein
Natuurlijk de The Walking Dead!!
Verder Ash vs. The Evil Dead : Fantastische serie!!
Jessica Jones deel 6 gezien ( middelmatig voor mij!)
Marvel Agent of S.H.I.E.L.D. Erg goed gedaan door een verhaal te creëren om de Avengers heen.
Aquarius Flower power en Charlie Manson Sublieme drama/thriller!

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Momenteel volg ik:
Californication - Seizoen 4 (2011)
Sons of Anarchy - Seizoen 7 (2014)
The Americans - Seizoen 1 (2013)
White Collar - Seizoen 1 (2009-2010) (5 afleveringen gezien maar denk niet dat ik deze nog verder ga kijken)

Teejey
Californication seizoen 5, nu midden in het seizoen. Het lijkt een beetje een nieuwe start na seizoenen 1, 2, 3 en 4. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, aangezien de 1e 4 seizoenen voor mij een climax waren, met seizoen 4 als fantastisch eind daarvan.

Hopelijk wordt het niveau van seizoen 4 weer opgepakt, vind het nu iets te tam.

avatar van brawljeff
Ik volg momenteel:
Fargo - Seizoen 2 (2015)
American Horror Story seizoen 5. Staat nog niet op TvMeter zo te zien
Black Mirror - Seizoen 2 (2013) Seizoen 2
Freaks and Geeks kijk ik af en toe een aflevering van

Verder begin ik aan Homeland - Seizoen 4 (2014) zodra die deze maand op Netflix komt te staan.

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
brawljeff schreef:

Ah bedankt voor de tip. Wist niet dat S4 binnenkort op Netflix verschijnt.

avatar van brawljeff
jarno1975 schreef:

Ah bedankt voor de tip. Wist niet dat S4 binnenkort op Netflix verschijnt.

Daar kun je Te verschijnen series op Netflix - Netflix Nederland - Films en Series on demand - netflix-nederland.nl voor volgen. Er staat eind 2015, dus dat moet deze maand dan wel zijn.

avatar van Fueledable
Ik volg nog steeds The Walking Dead. Ik ben nu bij seizoen vier. Ik heb nu ook de eerste twee afleveringen van seizoen één van Carnivàle gezien, samen met niethie.

Aflevering één vond ik niet zo boeiend, maar na aflevering twee heb ik er meer vertrouwen in gekregen.

avatar van Kondoro
Zoo net begonnen
Sons of Anarchy

Daar de laatste seizoenen van afkijken

Narcos laatste afleveringen nog even van kijken.

Revenants en american horror story 5

Teejey
Spontaan weer eens Prison Break opgezet. S1E19 en S1E20, en wat zijn ze verrekte goed.

avatar van Dogie Hogan
Momenteel alleen nog: "The incredible Dr. Jan Pol".
Valt onder docu-series geloof ik.

Wacht op laatste 7 episodes van Hell on Wheels - seizoen 5 (2016)

Twijfel nog over "Flikken Rotterdam - seizoen 1 (2016)".

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Vannacht Narcos afgerond. WOW.

avatar van KIC4You
Cowboy Bebop

Berserk

Young Justice

Had berserk en bebop jaren geleden al eens eerder helemaal bekeken, al zowat alles vergeten.
Meesterwerken in ieder geval. Was van plan om ze gister aan tvmeter toe te voegen, al was het mij teveel werk om beschrijving van alle afleveringen te vertalen. Met gamesmeter en moviemeter ging het toevoegen wel wat sneller en gemakkelijker in ieder geval.

Inspectior Lynley 1 t/m 6

Breaking Bad seizoen 4 en Homeland seizoen 3.

Misterfool
Firefly

Vandaag begonnen. Als science fictionfan moet ik deze serie toch eens een keer kijken. Daarna gelijk Serenity(de film) weer eens bekijken.

FRIPI
Heroes Reborn
Tessa
The Colony
The Shannara Chronicles
Grimm
The Strange Truth (docu)

Vechtershart ff in een dagje gekeken.

avatar van Miszmi
Te veel:

American Crime
American Crime Story (zodra deze begint in februari)
American Horror Story
Awkward.
Beauty and the Beast
CSI: Cyber
Haven (net afgelopen)
Heroes Reborn (bijna afgelopen)
How to Get Away With Murder
Secrets & Lies
Supernatural
The Fosters
The Walking Dead
Unforgettable (net mee begonnen).

Nederlandse series Moordvrouw en Celblok H. Enkele shows die hier nog niet op de site kunnen en als ik zit heb af en toe GTST.

avatar van only1ELEANOR
Penny Dreadful
Grimm
Sleepy Hollow

En de nieuwe serie 11.22.63 wil ik gaan volgen als het mogelijk is als die hard Stephen King fan

avatar van alexspyforever
'Allo 'Allo!

Vroeger veel van gezien maar nu heb ik de box met alle seizoenen en kijk ik ze op volgorde. Ben nu bij seizoen 2. Zie dat enkel de 2 eerste seizoenen online staan. Dat is iets waar ik me binnenkort mee kan bezighouden dan.