- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Better call Saul s3 klaar. Het kan nog even duren voor ik aan s4 ga beginnen, dus alweer even begonnen met Breaking Bad opnieuw te kijken.
Vanavond (gelukkig!) het laatste deel van 'Ik weet wie je bent' en daaraan vooraf Killing Eve, beide op NPO3.
Quarry ga ik volgend weekend doen, denk ik.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Zaterdag j.l. 't laatste deel van miniserie Vanity Fair gezien. De slechtste van al die zg. kostuumdrama's. Letterlijk een drama qua scénario en acteren.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Alsnog begonnen met Luther s1, ep.1 - heel aardig, eigenlijk.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Une Chance de Trop af, nu weer even een verstand-op-0-serie: Sick Note - Seizoen 1 (2017).
Hier thuis hebben we samen Peaky Blinders - seizoen 1 af, dus morgen beginnen we aan Peaky Blinders - Seizoen 2 (2014)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Omdat ik wil weten of het beter wordt: Sick Note - Seizoen 2 (2018)
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Asia's got talent 2017 op de Thaise zender. Met The Sacred Riana als zeer spooky act.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Verder met Breaking Bad - als je d'r één keer in zit...
Vanavond nog 2 afl. Trapped en Quarry zal even moeten wachten. Uiteraard 'tussendoor': Luther, Maigret, Lewis en Wallander. Misschien nog es een afl. Louie hier en daar.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Dit weekend heel de nieuwe N.O. Tidelands gekeken
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Luther - Seizoen 1 (2010) afgesloten.
Een all-nighter: Quarry - Seizoen 1 (2016)
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Na het afronden van Game of Thrones - Seizoen 5 (2015) was ik aan het twijfelen of ik nou aan Prison Break of Breaking Bad zou gaan beginnen. Na een lange brainstormsessie heb ik uiteindelijk besloten om aan Westworld - Seizoen 1 (2016) te beginnen, om mezelf nog wat meer bedenktijd te gunnen 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
The Paradise - seizoen 1 + 2 (medium: DVD) "afgerond"; begonnen aan:
Overspel - seizoen 1 t/m 3 (medium: Blu-ray), en "tussendoor":
The Crown - seizoen 2 (medium: Blu-ray)
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
I, Claudius (1976) t/m ep.9 gekeken. Lang geleden dat ik het zag en het is wel taaie kost, maar ook razend interessant!
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Luther seizoen 5 begint vandaag op BBC en BBC First.. Heb serie 4 als voorproefje gekeken.
Verder Redbad op NPO3 als serie te zien die ook mijn aandacht gaat krijgen.
Happy New Year iedereen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Nieuw jaar, nieuwe series om te gaan bekijken. Ik begin met deze: Amigo's - Seizoen 1 (2015-2016).
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Jan & Feb zullen Vlaamsche maanden worden, denk ik. Er gaat ongelooflijk veel tegelijkertijd van start, terwijl enkele series nog lopen.
- De Dag (S1) VIER
- De Luizenmoeder (S1) VTM (remake)
- Dertigers (S1) EEN
- Eigen Kweek (S3) EEN
- Gent West (S2) VIER
- Over Water (S1) EEN
- Studio Tarara (S1) VTM
- Undercover (S1) EEN
- Zie Mij Graag (S2) EEN
En ik vergeet vast nog iets.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Naast Amigo's ook maar als tussendoortje Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 4 (2016-2017) opgezet. Daarnaast zijn we thuis samen begonnen aan Luther - Seizoen 5 (2019).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
- UFO - seizoen 1 (medium: Blu-ray) *)
- Poldark - seizoen 1 (medium: NPO) **)
- Victoria - Seizoen 1 + 2 (medium: Blu-ray)
Planning:
- Springvloed - seizoen 2 (medium ?) ***)
- Judas - seizoen 1 (medium: RTL4)
*) UFO als "tussendoor": omdat het losse "stand-alone" afleveringen betreft, deze prachtige serie (die niet op TV-meter te vinden is) over een langere periode uitgesmeerd.
**) Bij voorkeur deze Blu-ray boxset met seizoen 1 t/m 4 gehad, maar is nog steeds niet in NL met NL-subs uitgeven.
***) Onbegrijpelijk, dat Lumiere seizoen 1 wel op Blu-ray uitgebracht heeft, maar seizoen 2 alleen op DVD...
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Mr Pickles. De Buit. In Overtreding, Paleis voor een prikkie, Springvloed serie 2
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Begonnen met Cuckoo - Seizoen 4 (2018) als tussendoortje.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
I, Claudius (1976) t/m ep.9 gekeken. Lang geleden dat ik het zag en het is wel taaie kost, maar ook razend interessant!
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Magnum is weer nieuw leven in geblazen. Best leuk om te zien. Heb hem al ingezonden.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Magnum is weer nieuw leven in geblazen...
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Neen, met Jay Hernandez. My oh my.
NRT
-
- 813 berichten
- 484 stemmen
Jan & Feb zullen Vlaamsche maanden worden, denk ik. Er gaat ongelooflijk veel tegelijkertijd van start, terwijl enkele series nog lopen.
- De Dag (S1) VIER
- De Luizenmoeder (S1) VTM (remake)
- Dertigers (S1) EEN
- Eigen Kweek (S3) EEN
- Gent West (S2) VIER
- Over Water (S1) EEN
- Studio Tarara (S1) VTM
- Undercover (S1) EEN
- Zie Mij Graag (S2) EEN
En ik vergeet vast nog iets.
Dertigers vind ik een verrassend goede serie. Dagelijkse guilty pleasure. Heeft een klein beetje weg van een soap, alleen is dit heel wat realistischer en minder overdreven.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
'k Moet zeggen dat ik het tegen alle verwachtingen in eveneens kan smaken. De acteerprestaties zijn niet altijd even geloofwaardig, maar het weet in al z'n eenvoud wel te boeien. Het doet me nog het meest denken aan een hedendaagse en meer realistische versie van de Kaat en Co soap.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Brooklyn Nine-Nine - seizoen 4 gezien, Cuckoo - seizoen 4 gezien, door met Brooklyn Nine-Nine - Seizoen 5 (2017-2018).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Thuis samen begonnen aan Bron - Seizoen 4 (2018), de hoge cijfers hier op de site zorgen voor hoge verwachtingen!