- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Toevoegverzoeken
Toevoegverzoeken
stinissen (crew series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
DionneDarko
-
- 648 berichten
- 6116 stemmen
You, Me and the Apocalypse (TV Mini-Series 2015) - IMDb
Iemand zin om You, Me and the Apocalypse (2015) toe te voegen? Is een miniserie met o.a. Rob Lowe. Lijkt mij wel wat.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
You, Me and the Apocalypse (TV Mini-Series 2015) - IMDb
Iemand zin om You, Me and the Apocalypse (2015) toe te voegen? Is een miniserie met o.a. Rob Lowe. Lijkt mij wel wat.
Die pak ik wel even op.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Normaal completeer ik deze zelf altijd, zonder uitzondering. Maar omwille van spoilers en het feit dat ik niet meteen zelf kan kijken: Iemand zin om énkel en alleen de aflevering-plots van She-Ra and the Princesses of Power - Seizoen 1 (2018) over te nemen van Netflix en in te vullen? Al de rest is al in orde. Alvast bedankt.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Is al ingezonden.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Normaal completeer ik deze zelf altijd, zonder uitzondering. Maar omwille van spoilers en het feit dat ik niet meteen zelf kan kijken: Iemand zin om énkel en alleen de aflevering-plots van She-Ra and the Princesses of Power - Seizoen 1 (2018) over te nemen van Netflix en in te vullen? Al de rest is al in orde. Alvast bedankt.
Ik kijk er vandaag of morgen wel even naar.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Alvast bedankt!
Hij is ingestuurd.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Dan schakelen we over naar : Hartelijk dank, much appreciated. 
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3313 stemmen
Mocht iemand Mocro Maffia - IMDb gaan volgen op Videoland, vat de afleveringen dan even kort samen achteraf.
Er staan geen plotomschrijvingen op Videoland.
Dankzij de plotomschrijvingen van angel4ever heb ik de serie kunnen toevoegen.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ben vanaf maandag 3 weken met vakantie beste leden. Kan even niet toevoegen. Ik probeer wel de serieplotjes bij te houden als het lukt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
reminder, via deze link zie je een lijst met videoland series die nog niet op de site staan, als je het linkje volgt zie je alle plotomschrijvingen van het seizoen
hierdoor moet het volgens mij makkelijk zijn om enkele ontbrekende seizoenen van bv. Westenwind, McLeod's Daughters, Cobra, The Royals, Nieuwe Tijden of Rozengeur en Wodka Lime toe te voegen
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
seizoen 2 en 3 van Leah Remini: Scientology and the Aftermath
stinissen (crew series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
Bij Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 5:
Alleen seizoen 6 nog Jordy 
hilversum3_mm
-
- 224 berichten
- 23 stemmen
Als Jordy klaar is, heeft ie wel een kratje bier verdient 
stinissen (crew series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
hilversum3_mm
-
- 224 berichten
- 23 stemmen
Alleen seizoen 6 nog Jordy
seizoen 8 zie ik er nog niet op.
Foxhollywood
-
- 178 berichten
- 312 stemmen
Ik ben bezig met het laatste seizoen van Haven, Deze staat er nog niet op. Het betreft dus seizoen 5 (2014-2015) -26 afleveringen
stinissen (crew series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
Bloed, zweet & luxeproblemen begint vanavond op Een Bloed, zweet & luxeproblemen, Vandaag 20:40 uur Eén - TVgids.nl
stinissen (crew series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
stinissen (crew series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
Wildernis onder water
NPO 2 Wildernis onder water, Vandaag 16:10 uur NPO 2 - TVgids.nl
NRT
-
- 815 berichten
- 485 stemmen
Ik weet niet of iemand nog beast wars heeft gekeken. Een deel van mijn jeugd.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Bloed, zweet & luxeproblemen begint vanavond op Een Bloed, zweet & luxeproblemen, Vandaag 20:40 uur Eén - TVgids.nl
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Is er nog iemand die The Romanoffs en The Guest Book wil toevoegen a.u.b.? Dat zijn 2 lopende series die nog steeds missen, terwijl ik wel regelmatig series en seizoenen zie toegevoegd worden die nog lang niet gereleased zijn (zoals bijvoorbeeld seizoen 2 van Chilling Adventures of Sabrina die pas in april 2019 komt) of series van 1000 jaar geleden zoals 100 seizoenen GTST. Allemaal prima hoor, iedereen zijn ding, maar toch.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik snap wat je zegt, je hebt ergens geen ongelijk. Maar het één staat nu wel los van het ander, imo.
Ik merk dat iedere actieve toevoeger hier zowat zijn specialiteit heeft. De ene is volop Vlaamse series, jong en oud, aan't bijwerken - de ander is voluit dingen aan 't toevoegen van voor mijn geboortejaar. Er zijn een paar all-rounders. Zelf ben ik volop 80-90s animatie info bij elkaar aan 't zoeken en tracht ik incomplete animatieseries, waaronder vrij recente, hier wat te completeren en daarnaast de dingen waar ik zelf naar (uit)kijk. Ik zit nog maar aan een 30-tal toevoegingen en een 10-tal openstaande waar ik mee bezig ben, maar alle beetjes helpen. Er kruipt wel wat tijd in. Alle bijdrages zijn van evenveel tel, zo blijft de content groeien.
Dat er al 2019-releases toegevoegd werden, is ook positief. Dat wil dan zeggen dat er al genoeg informatie beschikbaar over is om het er over te hebben, elkaar warm te maken hiervoor of het al bekendheid te geven, wat soms nodig is. Zo heb ik hier ook al dingen ontdekt. Nieuws over deze series kan dan ook daar reeds geplaatst worden, lekker handig en overzichtelijk. 2019 is helemaal niet ver weg. En zo staan deze er alvast in, meer tijd voor andere 2019-toevoegingen eens we zover zijn. Het kan zeker geen kwaad een beetje vooruit te staan op dat vlak. Enfin, zo zie ik het.
Er zullen namelijk altijd series zijn die nog ontbreken, ook bij het huidige of andere recente jaren. Als ik zie welke titels moderators op WiW allemaal moeten toevoegen omdat bv (nog) niet op IMDB staat, zie ik verrassend vaak recente content die ook hier nog ontbreekt. Zowel bij TVMeter als MovieMeter, want ik ga 't daar dan vaak eerst eens checken mbt info. Ook op MusicMeter bijvoorbeeld. Die content is gi-gan-tisch! Toch stuit ik als Spotify-afschuimer voortdurend op dingen die niet op MusicMeter staan. Helemaal compleet zal het nooit zijn. We kunnen alleen maar met z'n allen ons best doen. En mag zeker geen reden zijn om oud of aankomend materiaal op de tweede plaats te zetten, denk ik.
Iemand zal de verzoeken hier vast wel oppikken, komt zeker in orde.
Maar het één sluit het ander niet uit.