menu

De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

zoeken in:
stinissen (crew)
2de seizoen van Bimilui Soop (TV Series 2017– ) - IMDb

Nu op Netflix seizoen 1 staat er al op.

stinissen (crew)
Lieve mama nu op Videoland

Baron Noir
3 seizoenen, en op dvd met NL ondertitels bij Lumière.

jarno1975 (moderator)

Het toevoegen van miniseries die al op MM staan heeft weinig zin omdat binnenkort de sites samengevoegd worden. Is dus dubbel werk.

stinissen (crew)
Blood (TV Series 2018– ) - Reference View - IMDb Deze aub wel inmiddels twee seizoenen.

Kan iemand de 2de helft van Unsolved Mysteries toevoegen?

jarno1975 (moderator)
Die staat er al op stinissen

Blood

jarno1975 schreef:
(quote)

Het toevoegen van miniseries die al op MM staan heeft weinig zin omdat binnenkort de sites samengevoegd worden. Is dus dubbel werk.

Hoe zit dat juist? Want er staat al heel veel dubbel op? Ik hoop dan toch dat de series voorrang krijgen want die bevat de afleveringsdetails?

stinissen (crew)
Vliegende Hollanders aub

jarno1975 (moderator)
JorisTVmeter Dat vroeg ik mij ook af inderdaad. Lijkt me ook het beste om de miniseries op TV-meter dan als uitgangspunt te gebruiken. Maar ik weet verder ook niet meer dan jij.

Iemand die het laatste seizoen Wie is de Mol (NL) wil toevoegen? Ik weet niet of het als losstaande serie gezien wordt, aangezien het een soort special is.

brawljeff schreef:
Iemand die het laatste seizoen Wie is de Mol (NL) wil toevoegen? Ik weet niet of het als losstaande serie gezien wordt, aangezien het een soort special is.

ingestuurd

Ah, om 1 of andere reden zat ik ‘Wilderness’ te zoeken. Bedankt voor de correctie.

stinissen (crew)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.