De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

2de seizoen van Bimilui Soop (TV Series 2017– ) - IMDb

Nu op Netflix seizoen 1 staat er al op.

Lieve mama nu op Videoland

avatar van Boenga
Baron Noir
3 seizoenen, en op dvd met NL ondertitels bij Lumière.

jarno1975 (moderator)

Het toevoegen van miniseries die al op MM staan heeft weinig zin omdat binnenkort de sites samengevoegd worden. Is dus dubbel werk.

Blood (TV Series 2018– ) - Reference View - IMDb Deze aub wel inmiddels twee seizoenen.

avatar van jacobine_rodijk
Kan iemand de 2de helft van Unsolved Mysteries toevoegen?

jarno1975 (moderator)
Die staat er al op stinissen

Blood

avatar van JorisTVmeter
jarno1975 schreef:

Hoe zit dat juist? Want er staat al heel veel dubbel op? Ik hoop dan toch dat de series voorrang krijgen want die bevat de afleveringsdetails?

Vliegende Hollanders aub

jarno1975 (moderator)
JorisTVmeter Dat vroeg ik mij ook af inderdaad. Lijkt me ook het beste om de miniseries op TV-meter dan als uitgangspunt te gebruiken. Maar ik weet verder ook niet meer dan jij.

avatar van brawljeff
Iemand die het laatste seizoen Wie is de Mol (NL) wil toevoegen? Ik weet niet of het als losstaande serie gezien wordt, aangezien het een soort special is.

avatar van badfans69
brawljeff schreef:

ingestuurd

avatar van jacobine_rodijk

Ah, om 1 of andere reden zat ik ‘Wilderness’ te zoeken. Bedankt voor de correctie.