- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Toevoegverzoeken
Toevoegverzoeken
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
badfans69
-
- 3972 berichten
- 6133 stemmen
Friheden - Seizoen 1
Himmelsdalen, Sanctuary - Seizoen 1
ingestuurd
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Dank u zeer
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Mag deze serie er ook op?
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Mag deze serie er ook op?
Ik vind van wel maar misschien is het een obstakel dat de 8 afleveringen apart als tv film worden gezien op IMDB dus moet hier een Mod naar kijken loes of en Chiel!
Op moviemeter mochten toentertijd niet omdat ze van een serie spraken dus ik zou zeggen ok maar ik ben geen Mod.
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Mza Eerst even de zoekfunctie gebruiken voordat je iets plaatst s.v.p. Deze staat er ook al op namelijk.
Ik zie het nu kon hem niet meer vinden ik heb hem gevonden nu alleen 89 moet er nog op.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Ik zie het nu kon hem niet meer vinden ik heb hem gevonden nu alleen 89 moet er nog op.
Die staat er ook op.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14446 stemmen
Kan iemand de volgende anime die op Netflix staan toevoegen?
Dorohedoro
Japan Sinks 2020
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Als ik alleen Deutschland intik verschijnen alleen 83 en 86 en 89 NIET. Maar bedankt voor de link zo kon ik toch nog stemmen.
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Mza als je op enter drukt wel toch.
Ja dan wel ik heb dit laatste 10 jaar nooit zo hoeven doen normaal in het zoekvenster spatie en dan komen alle titels.... Bedankt trouwens 
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Mza Dan heb je echt onder een steen gelegen hoor 
Dit is altijd al zo geweest, ook op MM. Er worden slechts een paar resultaten getoond als je niet op enter drukt.
Klopt maar aan die paar titels had ik genoeg 
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Gooische moeders nu op videoland aub..
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
ripley ik ga het even overleggen.
Zijn jullie er al uit? 
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
ripley Sorry, helemaal vergeten nog even terug te reageren.
We hebben het er even over gehad en zijn van mening dat dit (voorlopig) niet toegevoegd kan worden.
We zien dit toch meer als een reeks films. De 'afleveringen' staan ook apart op imdb met elk een eigen imdb-code. Daarnaast is de speelduur ook tussen de 90 en 120 min, wat ongebruikelijk is voor een aflevering van een serie. Als we dit toelaten zou je bijvoorbeeld ook de reeks James Bond films moeten toelaten.
Daarnaast is er ook nog een technische reden. Doordat elke aflevering een eigen imdb-code heeft zou je elke 'aflevering' als aparte serie moeten toevoegen. Je kan namelijk per serie maar 1 imdb-code opgeven.
Wellicht dat na het samenvoegen van Moviemeter en TV-Meter daar (technisch) verandering in komt maar daar kan ik helaas nu nog niets over zeggen.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Het Perfecte Plaatje - Seizoen 5 zou top zijn.
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
ripley Sorry, helemaal vergeten nog even terug te reageren.
We hebben het er even over gehad en zijn van mening dat dit (voorlopig) niet toegevoegd kan worden.
We zien dit toch meer als een reeks films. De 'afleveringen' staan ook apart op imdb met elk een eigen imdb-code. Daarnaast is de speelduur ook tussen de 90 en 120 min, wat ongebruikelijk is voor een aflevering van een serie. Als we dit toelaten zou je bijvoorbeeld ook de reeks James Bond films moeten toelaten.
Daarnaast is er ook nog een technische reden. Doordat elke aflevering een eigen imdb-code heeft zou je elke 'aflevering' als aparte serie moeten toevoegen. Je kan namelijk per serie maar 1 imdb-code opgeven.
Wellicht dat na het samenvoegen van Moviemeter en TV-Meter daar (technisch) verandering in komt maar daar kan ik helaas nu nog niets over zeggen.
Jammer, maar het is niet anders. Bedankt voor je antwoord.
Ik heb het nog even op moviemeter gevraagd of het daarop mag, even afwachten.
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Deze aub te zien bij Ziggo The Mark of a Killer (TV Series 2019– ) - Reference View - IMDb
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Carmel: ¿Quién mató a María Marta? (TV Mini-Series 2020) - IMDb
The Expecting (TV Series 2020– ) - IMDb
Mochten deze series om technische redenen vanwege de toekomstige samenvoeging van TV-MovieMeter niet toegevoegd kunnen worden hoor ik dat graag, dan laat ik de verzoekjes voortaan achterwege.
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
Hallo . Goede dag .
Mag het nieuwe seizoen van FAMILY Guy worden toegevoegd ?
S18 ?
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12268 stemmen
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten