menu

De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

zoeken in:

Friheden - Seizoen 1
Himmelsdalen, Sanctuary - Seizoen 1
ingestuurd

stinissen (crew)
badfans69 schreef:
(quote)

Friheden - Seizoen 1
Himmelsdalen, Sanctuary - Seizoen 1
ingestuurd

Dank u zeer

stinissen (crew)

Ik vind van wel maar misschien is het een obstakel dat de 8 afleveringen apart als tv film worden gezien op IMDB dus moet hier een Mod naar kijken jarno1975 of en Heino
Op moviemeter mochten toentertijd niet omdat ze van een serie spraken dus ik zou zeggen ok maar ik ben geen Mod.

jarno1975 (moderator)
trebremmit ik ga het even overleggen.

jarno1975 (moderator)
stinissen Eerst even de zoekfunctie gebruiken voordat je iets plaatst s.v.p. Deze staat er ook al op namelijk.

stinissen (crew)
jarno1975 schreef:
stinissen Eerst even de zoekfunctie gebruiken voordat je iets plaatst s.v.p. Deze staat er ook al op namelijk.

Ik zie het nu kon hem niet meer vinden ik heb hem gevonden nu alleen 89 moet er nog op.

jarno1975 (moderator)
stinissen schreef:
(quote)

Ik zie het nu kon hem niet meer vinden ik heb hem gevonden nu alleen 89 moet er nog op.

Die staat er ook op.
Deutschland 89

Kan iemand de volgende anime die op Netflix staan toevoegen?

Dorohedoro
Japan Sinks 2020

stinissen (crew)
jarno1975 schreef:
(quote)

Die staat er ook op.
Deutschland 89

Als ik alleen Deutschland intik verschijnen alleen 83 en 86 en 89 NIET. Maar bedankt voor de link zo kon ik toch nog stemmen.

jarno1975 (moderator)
stinissen als je op enter drukt wel toch.

stinissen (crew)
jarno1975 schreef:
stinissen als je op enter drukt wel toch.

Ja dan wel ik heb dit laatste 10 jaar nooit zo hoeven doen normaal in het zoekvenster spatie en dan komen alle titels.... Bedankt trouwens

jarno1975 (moderator)
stinissen Dan heb je echt onder een steen gelegen hoor
Dit is altijd al zo geweest, ook op MM. Er worden slechts een paar resultaten getoond als je niet op enter drukt.

stinissen (crew)
jarno1975 schreef:
stinissen Dan heb je echt onder een steen gelegen hoor
Dit is altijd al zo geweest, ook op MM. Er worden slechts een paar resultaten getoond als je niet op enter drukt.

Klopt maar aan die paar titels had ik genoeg

stinissen (crew)
Gooische moeders nu op videoland aub..

stinissen (crew)
De serie Next

jarno1975 schreef:
trebremmit ik ga het even overleggen.

Zijn jullie er al uit?

jarno1975 (moderator)
trebremmit Sorry, helemaal vergeten nog even terug te reageren.
We hebben het er even over gehad en zijn van mening dat dit (voorlopig) niet toegevoegd kan worden.
We zien dit toch meer als een reeks films. De 'afleveringen' staan ook apart op imdb met elk een eigen imdb-code. Daarnaast is de speelduur ook tussen de 90 en 120 min, wat ongebruikelijk is voor een aflevering van een serie. Als we dit toelaten zou je bijvoorbeeld ook de reeks James Bond films moeten toelaten.
Daarnaast is er ook nog een technische reden. Doordat elke aflevering een eigen imdb-code heeft zou je elke 'aflevering' als aparte serie moeten toevoegen. Je kan namelijk per serie maar 1 imdb-code opgeven.

Wellicht dat na het samenvoegen van Moviemeter en TV-Meter daar (technisch) verandering in komt maar daar kan ik helaas nu nog niets over zeggen.

Het Perfecte Plaatje - Seizoen 5 zou top zijn.

jarno1975 schreef:
trebremmit Sorry, helemaal vergeten nog even terug te reageren.
We hebben het er even over gehad en zijn van mening dat dit (voorlopig) niet toegevoegd kan worden.
We zien dit toch meer als een reeks films. De 'afleveringen' staan ook apart op imdb met elk een eigen imdb-code. Daarnaast is de speelduur ook tussen de 90 en 120 min, wat ongebruikelijk is voor een aflevering van een serie. Als we dit toelaten zou je bijvoorbeeld ook de reeks James Bond films moeten toelaten.
Daarnaast is er ook nog een technische reden. Doordat elke aflevering een eigen imdb-code heeft zou je elke 'aflevering' als aparte serie moeten toevoegen. Je kan namelijk per serie maar 1 imdb-code opgeven.

Wellicht dat na het samenvoegen van Moviemeter en TV-Meter daar (technisch) verandering in komt maar daar kan ik helaas nu nog niets over zeggen.

Jammer, maar het is niet anders. Bedankt voor je antwoord.
Ik heb het nog even op moviemeter gevraagd of het daarop mag, even afwachten.

Carmel: ¿Quién mató a María Marta? (TV Mini-Series 2020) - IMDb
The Expecting (TV Series 2020– ) - IMDb

Mochten deze series om technische redenen vanwege de toekomstige samenvoeging van TV-MovieMeter niet toegevoegd kunnen worden hoor ik dat graag, dan laat ik de verzoekjes voortaan achterwege.

jarno1975 (moderator)
jacobine_rodijk Deze series kunnen gewoon toegevoegd worden. Maar het aantal verzoekjes is groter dan het aantal mensen die series toevoegen. Ik zou zeggen probeer et zelf in te sturen, zo moeilijk is het niet.

Hallo . Goede dag .
Mag het nieuwe seizoen van FAMILY Guy worden toegevoegd ?
S18 ?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:36 uur

geplaatst: vandaag om 11:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.