• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.162 gebruikers
  • 9.381.972 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

bryandejong

• 12 berichten
  • 812 stemmen

De links in de persoonlijke serie lijsten kloppen niet. Als je op een serie klikt wordt je naar de verkeerde serie gestuurd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

welke lijsten bedoel je precies?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zie het al, ik ga er naar kijken

606

• 23879 berichten
  • 12278 stemmen

Je kan het aantal sterren achter een serie nog steeds niet zien.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

waar, precies?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vermoed op de overzichtspagina's.

Zoals bv hier: Narcos

Stonden hier ook niet altijd de sterren bij?

606

• 23879 berichten
  • 12278 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vermoed op de overzichtspagina's.

Zoals bv hier: Narcos

Stonden hier ook niet altijd de sterren bij?

Klopt, dat bedoel ik.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Aha, daar stond inderdaad in tekst het totaal aantal stemmen en het gemiddelde. Gaat op de lijst!

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Doordat de top 10-noteringen en plaatsen in openbare lijsten te raadplegen zijn via de statistieken op de seriepagina en niet bij de seizoenen, is dit bij miniseries nergens te zien.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal ik naar kijken

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vraagje over de statistiekenpagina in je profiel.

Je kan daar wel zien hoeveel stemmen je hebt geplaatst en hoeveel afleveringen je hebt gezien, maar niet om hoeveel losse series het gaat (10 seizoenen Friends is 10 stemmen om een voorbeeld te geven), zou dit er ook niet bij kunnen komen of is dat technisch onhaalbaar? Lijkt me wel leuk om te zien hoeveel unieke series iemand bekeken heeft.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja goed idee, gaat op de lijst

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy

Misschien is het al eerder gevraagd hoor, geen idee, maar is er geen mogelijkheid dat je tijdens het aanmaken van een seizoen iets op kan slaan, een automatische save of weet ik het? Of een melding of je zeker weet dat je af wil sluiten. Gister een uur bezig geweest met een seizoen, druk per ongeluk een verkeerde knop in en weg is alles.

En jup, ik weet dat je het in Word kunt typen, maar dat is ontzettend onhandig. Dan moet je alles 2x invoeren van IMDB/Wiki -> Word -> TVMeter. Dat kost je met het overnemen van alle externe informatie ook veel tijd. Net als je bijvoorbeeld bij cartoons merkt dat TVMeter automatisch de IMDB volgorde over neemt, maar dat is juist erg lastig aangezien we hier 2 aflevering per aflevering in voegen, terwijl TVMeter elke aflevering als 1 losse aflevering ziet. Moet je ook al het extra handmatig wegwerken.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

aburefan wat sowieso ook handig is, is om tussendoor en voor het opslaan even ctrl + A en ctrl + C te doen. Dan kan je het, mocht het fout gaan, altijd nog in Word plakken.

Mijn internet begeeft het nog wel eens op het moment dat ik op opslaan klik, dus ben die tegenslag inmiddels gewend

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik drukte per ongeluk op pagina vernieuwen toen ik per ongeluk een stukje tekst verwijderd had wat had moeten blijven staan.

Kreeg toen wel de neiging mijn laptop door mijn raam te gooien

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal op de wensenlijst zetten om een "weet je zeker dat je weg wil" in te bouwen bij toevoegen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

Ik zal op de wensenlijst zetten om een "weet je zeker dat je weg wil" in te bouwen bij toevoegen

Zou mooi zijn.

Is een save-functie niet haalbaar? Dat zou, zeker omdat veel seizoenen heel veel werk zijn, nog makkelijker zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat zou me (te) veel uren werk kosten, die ik liever aan andere dingen besteed.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy

Komen de serie gemiddeldes weer binnenkort zichtbaar in beeld als je op de overzichtspagina van een serie klikt?

Zoals hier bijvoorbeeld: Married... with Children

Zou graag in 1 oogopslag willen zien welke gemiddeldes de 11 seizoenen los hebben ontvangen. Ik weet dat je de muis erop kan houden, maar dat is nog onhandig. En mobiel is dit sowieso geen optie.

Zou het trouwens ook mogelijk zijn dat er een optie komt dat je kan zien op zo'n overzichtspagina hoeveel berichten er bij een bepaald seizoen zijn geplaatst? Wil soms wat berichten lezen over een serie, maar zoals hier zou ik dan op 11 seizoenen moeten klikken om te lezen of iemand er iets over gepost heeft.

PS: Wel bedankt voor het doorvoeren van het aantal series en seizoenen dat je hebt gekeken in je eigen statistieken. Da's erg prettig.

Aantal stemmen: 126 seizoenen, van 45 series

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal in ieder geval binnenkort even naar die gemiddeldes kijken. Het is een bug dat die niet getoond worden.

Aantal berichten blijft alleen in de pop-up. Denk dat het anders niet de overzichtelijkheid ten goede

Komt

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Is het misschien een leuk idee om het aantal geopende topics van een user te vermelden

bij zijn of haar statistieken? Er veel aan hebben doen we niet, maar het lijkt mij wel leuk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Leuk idee, maar deze gegevens worden niet goed (genoeg) bijgehouden om het correcte aantal te kunnen tonen.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Duidelijk

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

MEDEDELING!

Wij hebben onderling lang discussie gevoerd over het wel of niet toestaan van webisodes. Uiteindelijk zijn wij overeengekomen dat deze wel toegestaan gaan worden, echter is dat technisch gezien nog niet mogelijk op de manier zoals wij dat graag willen.

Helaas hebben wij voor nu dus moeten besluiten om GEEN webisodes, gebaseerd op al bestaande series, toe te staan. In de toekomst gaat dit zeker veranderen. Voor nu houdt dat in dat alle al toegevoegde seizoenen verwijderd gaan worden. De betreffende informatie zullen wij naar de toevoeger opsturen, zodat diegene niet alles opnieuw hoeft op te zoeken/te vertalen op het moment dat het wel wordt toegestaan.

Omdat wij niet weten hoelang het gaat duren voordat de technische aanpassingen mogelijk zijn, hebben wij hiertoe besloten. Vragen over een indicatie over hoelang het gaat duren, kunnen wij dus ook niet beantwoorden. Wij hopen op jullie begrip en stellen jullie uiteraard direct op de hoogte zodra het (weer) mogelijk is om ze toe te voegen.

LET OP: dit geldt alleen voor webisodes die zijn gebaseerd op bestaande series.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

En specials? Daar wacht ik ook al een hele tijd op.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En specials? Daar wacht ik ook al een hele tijd op.

Mogelijk heb ik een discussie of vraag van je gemist, maar waar doel je precies op? Geen enkele webisode is op dit moment toevoegbaar, dus ook niet als special. Specials zelf zijn inmiddels al enige tijd toevoegbaar. Ik vermoed echter dat je niet op gewone specials doelt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Miszmi schreef:

Specials zelf zijn inmiddels al enige tijd toevoegbaar. Ik vermoed echter dat je niet op gewone specials doelt.

En waar is dat dan gecommuniceerd? Ik kan dus specials los toe laten voegen van laten we zeggen series als The Office? Ik dacht dat dit niet toegestaan was.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

En waar is dat dan gecommuniceerd? Ik kan dus specials los toe laten voegen van laten we zeggen series als The Office? Ik dacht dat dit niet toegestaan was.

Specials zijn als special bij de serie toe te voegen, ik vermoed dus inderdaad dat ik je vraag niet goed heb begrepen. Daar is ook een mededeling van terug te vinden.

Specials komen dus gewoon bij het seizoen in en niet apart, hier zal in de (nabije) toekomst ook geen verandering in komen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Voor specials die echt niet bij een bepaald seizoen horen is dus, in ieder geval momenteel, geen ruimte op de site. Webisodes zoals gezegd wil ik op de wensenlijst zetten, maar andere zaken hebben de komende maanden voor mij even prioriteit.

Ik begrijp dat het jammer is als dingen die je leuk / belangrijk vindt niet op de site kunnen. Maar dit soort moeilijke beslissingen hebben we op elke Meter-site moeten maken. Het concept van de sites is daarbij altijd leidend geweest boven de illusie / wens om compleet te zijn.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

MEDEDELING

Onze wiki gaat op de schop. Dit betekent dat de wiki-pagina tijdelijk niet up-to-date zal zijn en foutieve informatie kan bevatten. Het bezoeken van de pagina heeft dus voorlopig geen zin.

Voor vragen over een toevoeging kunnen jullie uiteraard terecht bij één van de crewleden of moderators. Hoelang dit precies gaat duren weten we nog niet.

Wij hopen op jullie begrip. Voor vragen over de wiki kunnen jullie bij mij terecht.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.